• tingeling08

Sveriges mästerkock

Varför har inte den här tråden startats??
    Serien började ju i måndags!!

Redan fått någon favorit? 

• Svar på tråden Sveriges mästerkock
  • Ange8608
    mrsIce skrev 2012-03-14 20:22:04 följande:
    Haha, jag kan inte hjälpa det, men jag tycker det är så skoj att Marco alltid misslyckas när han ska laga italienskt
    Håller med=) Fast jag har velat att marco ska åka ut länge=)
  • Atamon
    mrsIce skrev 2012-03-14 20:22:04 följande:
    Haha, jag kan inte hjälpa det, men jag tycker det är så skoj att Marco alltid misslyckas när han ska laga italienskt
    han gör ju bort sig hela tiden men tar liksom inte till sig. Jag är irriterad på att han alltid klantar sig med något men ändå alltid klarar sig!  som idag - "ojdå, jag har visst glömt att lägga i spagetti och nu är det bara 8 minuter kvar...  jag är så dum och klantig, hur kunde jag.." Det är ju så ofta som han gör så 

Tycker också att det är trist att Dennis åkte ut! 
  • Ange8608
    Atamon skrev 2012-03-14 21:08:54 följande:
    han gör ju bort sig hela tiden men tar liksom inte till sig. Jag är irriterad på att han alltid klantar sig med något men ändå alltid klarar sig!  som idag - "ojdå, jag har visst glömt att lägga i spagetti och nu är det bara 8 minuter kvar...  jag är så dum och klantig, hur kunde jag.." Det är ju så ofta som han gör så 

Tycker också att det är trist att Dennis åkte ut! 
  • MissBakpulver
    blåbär02 skrev 2012-03-13 08:08:36 följande:
    I know, men hon som kom tvåa förra året, Jenny sa att han ändå inte är en riktig kock som de andra två, för att hon inte vann.. =S haha.

Jaha nu är jag med hahaha :- D
  • Tant Groda

Ang Marko är det inte han som pluggade till läkare? Hoppas inte han är lika förvirrad iframtiden då.
    Jag och mannen pratade lite om att denna tävlingen inte var riktigt rättvis. Det kan räcka med ett litet snedsteg och man är ute och sedan kan vissa ligga på gränsen och ändå lyckas bli kvar. Dennis var ju bäst på första tävlingen och borde inte behövt tävlades andra gången. Sen är det ju klart att man måste kunna laga alla typer av rätter.

• Nikhita
    Tant Groda skrev 2012-03-15 06:12:05 följande:
    Ang Marko är det inte han som pluggade till läkare? Hoppas inte han är lika förvirrad iframtiden då.
    Jag och mannen pratade lite om att denna tävlingen inte var riktigt rättvis. Det kan räcka med ett litet snedsteg och man är ute och sedan kan vissa ligga på gränsen och ändå lyckas bli kvar. Dennis var ju bäst på första tävlingen och borde inte behövt tävlades andra gången. Sen är det ju klart att man måste kunna laga alla typer av rätter.
    Urban då.. han gjorde ju pannkakor! Haha!
    I don't worry cause everything's gonna be alright
Svar på tråden Sveriges mästerkock