Sveriges mästerkock
Varför har inte den här tråden startats??
Serien började ju i måndags!!
Redan fått någon favorit?
Varför har inte den här tråden startats??
Serien började ju i måndags!!
Redan fått någon favorit?
Tycker det är lite för lite mat och lite för mycket allt annat (personporträtt, prat, cliffhangers o.s.v) för att vara ett matprogram. Jag vill ju höra allt om deras maträtter! Men jag hoppas på att det bara är nu i början, för att man ska få lära känna deltagarna lite bättre, och att det sen blir mer MAT. ![]()
"Det känns som att gud har hyvlat tryffel i håret på mig"
Huuur kan man komma på en sådan formulering?
Jag vill också kunna komma med sånt.
Har fortfarande ingen favorit... Tycker de flesta verkar ok alltså! Men jag tycker den lilla blonda tjejen är gullig, men undra om hon har nerver för att fortsätta...? Sigrid är ju lite udda och rolig...
Va faaaaaaaaan. Väldigt tråkigt att Japanen fick gå. Även Siri fick lämna :(. Någon jag har börjat störa mig på rejält är bruden vars hela familj arbetar på ica i kungsängen. Hennes utseende utrstrålar B I T C H. Intressant vad mkt info man faktiskt kan få om en människa bara av att studera ansiktet.. Aja, nu har jag ingen direkt favorit.
Ska ändå bli kul när det börjar på allvar nästa gång. Har lite svårt för alla som ska hålla på att gråta hela tiden.
Åh, min lille Japan åkte ut
Snyft Hade jag inte varit lyckligt gift hade jag åkt och friat till honom direkt. Han verkar vara en helt underbart sympatisk människa som dessutom kan laga mat!!
Söderkisen gick vidare! Jippie!! Och amazonen Sigrid eller vad hon heter! Och mr Italiano!
Men jag gillar allihop som gick vidare! Det här kommer bli kul!
Favoritar från ajfån
Min favorit är läkarstudenten, den killen med jättestor/bred mun och så en till kille som är ganska storvuxen. Ja, jag är värdelös på namn, som ni kanske ser. 

Synd att japanen åkte ut, jag gillade honom.