• tingeling08

Sveriges mästerkock

Varför har inte den här tråden startats??
    Serien började ju i måndags!!

Redan fått någon favorit? 

• Svar på tråden Sveriges mästerkock
  • missypissy

Tycker det är lite för lite mat och lite för mycket allt annat (personporträtt, prat, cliffhangers o.s.v) för att vara ett matprogram. Jag vill ju höra allt om deras maträtter! Men jag hoppas på att det bara är nu i början, för att man ska få lära känna deltagarna lite bättre, och att det sen blir mer MAT.

• knattar

"Det känns som att gud har hyvlat tryffel i håret på mig"

Huuur kan man komma på en sådan formulering?
    Jag vill också kunna komma med sånt. 

• GrönaDruvan

Har fortfarande ingen favorit... Tycker de flesta verkar ok alltså! Men jag tycker den lilla blonda tjejen är gullig, men undra om hon har nerver för att fortsätta...? Sigrid är ju lite udda och rolig...

• knattar
    missypissy skrev 2012-01-12 21:14:01 följande:
    Tycker det är lite för lite mat och lite för mycket allt annat (personporträtt, prat, cliffhangers o.s.v) för att vara ett matprogram. Jag vill ju höra allt om deras maträtter! Men jag hoppas på att det bara är nu i början, för att man ska få lära känna deltagarna lite bättre, och att det sen blir mer MAT.
    Den här veckan har det ju bara varit kval.
    Det är ju nästa vecka "det riktiga" programmet med de 14 "riktiga" deltagarna. 
  • Flashbulb

Va faaaaaaaaan. Väldigt tråkigt att Japanen fick gå. Även Siri fick lämna :(. Någon jag har börjat störa mig på rejält är bruden vars hela familj arbetar på ica i kungsängen. Hennes utseende utrstrålar B I T C H.  Intressant vad mkt info man faktiskt kan få om en människa bara av att studera ansiktet..  Aja, nu har jag ingen direkt favorit.

Ska ändå bli kul när det börjar på allvar nästa gång. Har lite svårt för alla som ska hålla på att gråta hela tiden.

• bondmoran punkt nu

Åh, min lille Japan åkte ut Snyft  Hade jag inte varit lyckligt gift hade jag åkt och friat till honom direkt. Han verkar vara en helt underbart sympatisk människa som dessutom kan laga mat!! 

Söderkisen gick vidare! Jippie!! Och amazonen Sigrid eller vad hon heter! Och mr Italiano! 

Men jag gillar allihop som gick vidare! Det här kommer bli kul!  

En überklantig, nagellacksknarkande Bondmora. Farlig kombo!! www.bondmoran.nu Välkommen in. Om du vågar...
  • missypissy
    bondmoran punkt nu skrev 2012-01-13 00:59:35 följande:
    Åh, min lille Japan åkte ut Snyft  Hade jag inte varit lyckligt gift hade jag åkt och friat till honom direkt. Han verkar vara en helt underbart sympatisk människa som dessutom kan laga mat!! 

Söderkisen gick vidare! Jippie!! Och amazonen Sigrid eller vad hon heter! Och mr Italiano! 

Men jag gillar allihop som gick vidare! Det här kommer bli kul!  
    Håller med om allt du skriver. Japanen Koji verkade vara en sådan människa som man bara blir alldeles varm och trygg av. Otroligt sympatisk och fin.
    knattar skrev 2012-01-12 21:53:24 följande:
    Den här veckan har det ju bara varit kval.
    Det är ju nästa vecka "det riktiga" programmet med de 14 "riktiga" deltagarna. 
    Ja det har du ju rätt i, hoppas det blir mer mat hädanefter. Men jag tyckte likadant under hela förra säsongen, att de fokuserade lite för mycket på personerna och konflikterna och lite för lite på matlagningen. Men gillar ändå programmet jättemycket!
  • Momat

Min favorit är läkarstudenten, den killen med jättestor/bred mun och så en till kille som är ganska storvuxen. Ja, jag är värdelös på namn, som ni kanske ser. FörvånadSolig

Synd att japanen åkte ut, jag gillade honom.

Svar på tråden Sveriges mästerkock