Sveriges mästerkock
Varför har inte den här tråden startats??
Serien började ju i måndags!!
Redan fått någon favorit?
Varför har inte den här tråden startats??
Serien började ju i måndags!!
Redan fått någon favorit?
Har inte fått nån favorit än, men det här programmet är grymt bra och kul att kolla på!!
Dom jag gillar mest är japanen, läkaren, chalmeristen (Wilhelm), söderkisen och hon som dom kallade för Carmencita (med blomman i håret).
Ska bli spännande att se hur det går imorron :)
Åh, bra att du gjorde en tråd, letade efter en innan!
Har redan några favoriter, men det lär ändras under seriens gång. Men så här i början är jag mest förtjust i den supertrevliga japanen, Mattias (som gjorde de där fina pastaskruvarna på sin audition) och Marco (halvitalienaren).
Den sistnämnda är en "kompis till en kompis" som jag träffat en gång och han är en sån där person som nästan är för bra för att vara sann- han är för jävla duktig på ALLT. Framgångsrik musikproducent, jävligt smart läkarstudent och tydligen också matgeni. Dessutom är han ju riktigt snygg, och så klart malmöit, hurra!
Han bloggar förresten sedan några veckor tillbaka på marcomanieri.se/, riktigt bra blogg om ni frågar mig!
Min favorit är Marco läkaren från Lund! Annars så söderkisen är ok, japanen och killen som har 40-års kris och färgat röd tuppkam :) tjejerna verkar tråkiga hela högen!
Favoritar
Vi tittade på de vi med.Men jag blev lite förvånad att dom fick göra en kaka.Dom ska ju vara mästarkockar och inte bagare.vad tyckte ni om de då.Finns väl många svåra maträtter dom skulle kunna ha gjort i stället.