• tingeling08

Sveriges mästerkock

Varför har inte den här tråden startats??
    Serien började ju i måndags!!

Redan fått någon favorit? 

• Svar på tråden Sveriges mästerkock
  • nattalie

Han som lagade mat för 20 kronor!

• bondmoran punkt nu

Jag ÄLSKAR det programmet. Jag kollar inte mycket på TV men det måste jag bara se! Jag såg inte det som var idag, bara de första två. (kollar på tv4play alltid för jag är i lagårn när det går på TV).

Än så länge gillar jag japanen och halvitalienaren.

Jag håller med om hennes dumplings, de var på tok för stora!

(säger en som inte kan laga mat alls.... men som vet hur det SKA vara... )

Kram på er
    /Bondmoran 

En überklantig, nagellacksknarkande Bondmora. Farlig kombo!! www.bondmoran.nu Välkommen in. Om du vågar...
  • blåbär02
    knattar skrev 2012-01-11 21:59:27 följande:
    Jag med!!
    Det var kärlek vid första ögonkastet. Han verkar vara väldigt härlig och originell. 

Det andra tänker jag inte ens kommentera... Skrikandes
    Jag tror att man älskar eller hatar Per.. Skrattande
  • Flashbulb

Helt klart Japanen, han verkar genomgod hela han. Sedan även bruden som gillar att ha sex, haha. Hon ser nästan ut som en kille i ansiktet. Tycker om pinupp kläder? säger man så? Hoppas ni förstår vem jag syftar på. Lite 50-60 tals aktig klädsel. Just det, en till. 20åring som gillar att dansa. Mums! Uppkäftig är hon, men jävlar vad sexig hon är! Sexigt med kvinnor som har lite dynamit i sig.

Det sägs att tiden läker alla sår men jag väntar fortfarande..
  • blåbär02
    Flashbulb skrev 2012-01-12 17:32:17 följande:
    Helt klart Japanen, han verkar genomgod hela han. Sedan även bruden som gillar att ha sex, haha. Hon ser nästan ut som en kille i ansiktet. Tycker om pinupp kläder? säger man så? Hoppas ni förstår vem jag syftar på. Lite 50-60 tals aktig klädsel. Just det, en till. 20åring som gillar att dansa. Mums! Uppkäftig är hon, men jävlar vad sexig hon är! Sexigt med kvinnor som har lite dynamit i sig.
    Måste hålla med dig lite att hon ser ut som en man.. Både jag och sambon sa det igår...
  • Alecto
    nattalie skrev 2012-01-12 01:54:17 följande:
    Han som lagade mat för 20 kronor!

Wille!
  • MoaElis

Jag gillar japanen & han som hans söner anmälde till programet, kommer inte ihåg vad han heter.. Dom verkar goa!

• missypissy
    CeciliaMaria82 skrev 2012-01-11 23:50:07 följande:
    Min favorit är Marco läkaren från Lund! Annars så söderkisen är ok, japanen och killen som har 40-års kris och färgat röd tuppkam :) tjejerna verkar tråkiga hela högen!
    Från MALMÖ är han faktiskt! /Stolt fd malmöit med hemlängtan

Håller annars med dig om att det är främst männen som man fastnat för så här långt. Till skillnad från förra året då jag tyckte att Jenny, Louise och hon den unga tjejen med glasögon (minns ej namnet) var de som stack ut redan i början av säsongen.
  • blåbär02
    MoaElis skrev 2012-01-12 18:05:05 följande:
    Jag gillar japanen & han som hans söner anmälde till programet, kommer inte ihåg vad han heter.. Dom verkar goa!

Urban va!? =) Han diggar jag med.
    Hans familj verkar supermysig, alla kramades och pussades när han gick vidare. Även hans vuxna söner och jag sa då till sambon att det är precis sådär man vill ha det sen när man har vunxa barn, att dom ska "kunna & våga" pussas och kramas och ha en underbar relation :) fantasktiskt. 
Svar på tråden Sveriges mästerkock