• Tiiiiger

Top Model Sverige!

Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)

• Svar på tråden Top Model Sverige!
  • IntheSky

Sitter och sneglar lite ändå.. :)
    Letar efter nån tjej som verkar ödmjuk, de mer tysta tjejerna kanske? Kan man vara modell och ödmjuk?

• kajsaa

haha ja hon ser precis ut som Zlatan! Dock fattar jag inte varför man åker på casting-final i sådant hår som många av brudarna har! 10 cm utväxter och frissiga sönderblekta frisyer! Blää!

• Lithea
    kajsaa skrev 2012-01-31 20:17:45 följande:
    haha ja hon ser precis ut som Zlatan! Dock fattar jag inte varför man åker på casting-final i sådant hår som många av brudarna har! 10 cm utväxter och frissiga sönderblekta frisyer! Blää!
    hahaha
  • Lithea

Jag tycker att en av tjejerna är lite lik rihanna ;P

• Cherrry

vad kaxig hon är i röd jacka  det man har fått sett på reklamen o hon som säger att hon kommer slå tillbaka om det skulle bli bråk 

vilka fjantar  hahha 

• Mynta

Jamilla? Jag tyckte att jag kände igen henne, och oh yes, hon var med i Idol för typ 3-4 år sedan. Hon och en kompis kom som siamesiska tvillingar till audition.

• tjej87
    Lithea skrev 2012-01-31 20:21:44 följande:
    Jag tycker att en av tjejerna är lite lik rihanna ;P
    Jamilla? Det är väl hon som var med i Idol för ett par år sedan och fjantade sig på uttagningen men ändå gick vidare till slutaudition?
  • apsolut

Jag kollar.

Jag hatar "bitches" attityden. Snacka om respektlöst. 

• Mynta

Kajsaa - Men eller hur! Blondera utväxten iallafall!

• tjej87
    Cherrry skrev 2012-01-31 20:25:49 följande:

vad kaxig hon är i röd jacka  det man har fått sett på reklamen o hon som säger att hon kommer slå tillbaka om det skulle bli bråk 

vilka fjantar  hahha 

Ja, jättelarviga... Jag funderar på om dom är så osäkra på sig själva hela bunten så dom måste framhäva sig på det sättet.

Gillar inte alls hon som är "en kvinnlig Zlatan", sjukt dryg och irriterande!
Svar på tråden Top Model Sverige!