Top Model Sverige!
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
Sitter och sneglar lite ändå.. :)
Letar efter nån tjej som verkar ödmjuk, de mer tysta tjejerna kanske? Kan man vara modell och ödmjuk?
haha ja hon ser precis ut som Zlatan! Dock fattar jag inte varför man åker på casting-final i sådant hår som många av brudarna har! 10 cm utväxter och frissiga sönderblekta frisyer! Blää!
Jag tycker att en av tjejerna är lite lik rihanna ;P
vad kaxig hon är i röd jacka det man har fått sett på reklamen o hon som säger att hon kommer slå tillbaka om det skulle bli bråk
vilka fjantar hahha
Jamilla? Jag tyckte att jag kände igen henne, och oh yes, hon var med i Idol för typ 3-4 år sedan. Hon och en kompis kom som siamesiska tvillingar till audition.
Jag kollar.
Jag hatar "bitches" attityden. Snacka om respektlöst.
Kajsaa - Men eller hur! Blondera utväxten iallafall!
vad kaxig hon är i röd jacka det man har fått sett på reklamen o hon som säger att hon kommer slå tillbaka om det skulle bli bråk
vilka fjantar hahha