• Tiiiiger

Top Model Sverige!

Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)

• Svar på tråden Top Model Sverige!
  • mfe
    zigne skrev 2012-02-01 09:35:48 följande:
    Instämmer.  Trodde aldrig hon skulle gå vidare. Hon har ju en gigantisk "arabnäsa"!
    men såg ni inte bilderna hon tog? dom var ju inte ens bra!
  • bes86

Det absolut värsta var när de kallade en tjej för ganska kurvig!!! Gentiana heter hon och var hur snygg som helst!! Hon gick inte vidare, ganska kurvig.. Haha ett skämt ju!!

• mfe
    bes86 skrev 2012-02-01 12:06:24 följande:
    Det absolut värsta var när de kallade en tjej för ganska kurvig!!! Gentiana heter hon och var hur snygg som helst!! Hon gick inte vidare, ganska kurvig.. Haha ett skämt ju!!
    Hur såg hon ut?
    Sambon babblade så hörde ibland inte vad dem sa!
  • Duckan

Alltså var ska jag börja? Vilket jädra skitprogram! Varför försöker Izabella låta som Tyra så mycket att det blir otroligt konstlat?
    Varför har Tv3 sagt åt deltagarna att överdriva så det blir ett sjukt dåligt skådespeleri över det hela?
    Jag är bedrövad. Mina ytliga tisdagar är förstörda.

• Tiiiiger

Instäämer helt med er, Isabella var ju bara så känslokall. Och många av de tjejerna som inte fick vidare verkade ha mer potential än de tio som åkte till LA.

• mfe
    Tiiiiger skrev 2012-02-01 12:54:23 följande:
    Instäämer helt med er, Isabella var ju bara så känslokall. Och många av de tjejerna som inte fick vidare verkade ha mer potential än de tio som åkte till LA.
    De verkade bara ta de där kaxiga konstiga tjejerna :S
  • zigne
    Lithea skrev 2012-02-01 10:05:10 följande:
    Henne fick jag rysningar av från första början. Jag tror att dom tog med henne så att det ska bli lite dramatik i programmet. Och hennes näsa.... not hot hahah :P
    OK så kan det vara.
  • Tiiiiger

Mmm kaxiga bråkmakarbrudar gör väl bra tv? Det är väl det allt handlar om. Drama, drama, drama. Men detta kommer nog bli bra. Synd att de kopierar allt från ANTM..

• mfe
    Tiiiiger skrev 2012-02-01 15:29:48 följande:
    Mmm kaxiga bråkmakarbrudar gör väl bra tv? Det är väl det allt handlar om. Drama, drama, drama. Men detta kommer nog bli bra. Synd att de kopierar allt från ANTM..
    Den där zlatan bruden påminner om en som var med i amerika top model i sättet, typ Liz eller nåt sånt? En korthårig tjej som var jääättekonstig!
  • zigne
    Tiiiiger skrev 2012-02-01 15:29:48 följande:
    Ja fast i det programmet skulle aldrig "Zlatan" komma med!! I ANTM måste modellerna vara snygga.
Svar på tråden Top Model Sverige!