Top Model Sverige!
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
Det absolut värsta var när de kallade en tjej för ganska kurvig!!! Gentiana heter hon och var hur snygg som helst!! Hon gick inte vidare, ganska kurvig.. Haha ett skämt ju!!
Alltså var ska jag börja? Vilket jädra skitprogram! Varför försöker Izabella låta som Tyra så mycket att det blir otroligt konstlat?
Varför har Tv3 sagt åt deltagarna att överdriva så det blir ett sjukt dåligt skådespeleri över det hela?
Jag är bedrövad. Mina ytliga tisdagar är förstörda.
Instäämer helt med er, Isabella var ju bara så känslokall. Och många av de tjejerna som inte fick vidare verkade ha mer potential än de tio som åkte till LA.
Mmm kaxiga bråkmakarbrudar gör väl bra tv? Det är väl det allt handlar om. Drama, drama, drama. Men detta kommer nog bli bra. Synd att de kopierar allt från ANTM..