• Tiiiiger

Top Model Sverige!

Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)

• Svar på tråden Top Model Sverige!
  • RS89

hmm tycker att norrlänningen e så söt hahaha..
    gick tennisbruden vidare? hon va så kaxig mot programmledaren och det där i början med att hänga kedjor på varanndra det var så himla onödigt!!! 

• mfe
    RS89 skrev 2012-01-31 21:15:37 följande:
    gick tennisbruden vidare? hon va så kaxig mot programmledaren och det där i början med att hänga kedjor på varanndra det var så himla onödigt!!! 
    Jo det gjorde hon!

Tyckte faktiskt det var lite lutat mot mobbing faktiskt!
  • Yn84
    RS89 skrev 2012-01-31 21:15:37 följande:
    Ja det var hemskt!!
  • Yn84
    mfe skrev 2012-01-31 21:10:28 följande:
    Ja!
    Och hur de flesta är:
    "jag är faaaktiskt en av topp tre! jag är bäst av alla här och snyggast"
    Men tyckte nästan programledarna (juryn) var värst
  • IntheSky
    mfe skrev 2012-01-31 21:16:52 följande:
    Jo det gjorde hon!

Tyckte faktiskt det var lite lutat mot mobbing faktiskt!
    Det är ju hela idén med serien, att döma tjejerna. Lite som i den här tråden...  Oskyldig
  • Lavish
    tjej87 skrev 2012-01-31 20:29:09 följande:
    Det är modernt nu med lång, synlig utväxt... Tydligen något som många kändisar färgar sig till för att få, dvs fejkad utväxt.
    Ja det modet har jag också märkt att stureplansbruttorna kör. Om ett halvår lär vi väl garva lika hårt åt det som minikjol ovanpå matchade byxor som var inne när jag var i början av tonåren...
  • tjej87
    Lavish skrev 2012-01-31 21:38:32 följande:
    Ja det modet har jag också märkt att stureplansbruttorna kör. Om ett halvår lär vi väl garva lika hårt åt det som minikjol ovanpå matchade byxor som var inne när jag var i början av tonåren...
    Åh, minikjol med byxor under *minns tillbaka* Det var tider det :)

Jag hoppas att många av tjejerna slappnar av lite och släpper den tuffa, kaxiga attityden....Ska bli kul att se hur dom utvecklas, jag brukar följa ANTM och det blir intressant att jämföra serierna.
  • Primmeling

Nån mer än jag som känner igen tjejen med kort hår och annorlunda utseende? Vet ej om hon gick vidare? Varifrån känner jag igen henne så väl? Kan ju inte va första omgången av swedish top model?

• Tiiiiger

Haha ja detta ska bli intressant. Känns lite som om de endast tar med "de högljuda tjejerna", men det gör ju bra tv, och jag lär lätt följa det. Synd att skåne bruden inte gick vidare... "Fobi för älgar" xD

• mfe
    Tiiiiger skrev 2012-01-31 22:01:52 följande:
    Haha ja detta ska bli intressant. Känns lite som om de endast tar med "de högljuda tjejerna", men det gör ju bra tv, och jag lär lätt följa det. Synd att skåne bruden inte gick vidare... "Fobi för älgar" xD
    haha hon är inte den enda som har fobi för älgar... :P
Svar på tråden Top Model Sverige!