• Tiiiiger

Top Model Sverige!

Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)

• Svar på tråden Top Model Sverige!
  • zigne
    Mynta skrev 2012-01-31 20:14:51 följande:
    Fy fan, jag får redan utbrott på Zlatan. Uuurk. Ful som stryk är hon också, så jag tippar att hon vinner rubbet.
    Instämmer.  Trodde aldrig hon skulle gå vidare. Hon har ju en gigantisk "arabnäsa"!
  • Lithea
    mapena skrev 2012-02-01 09:24:50 följande:
    Ett inlägg om Izabella Scorupco. Jag fullkomligt rös i kroppen och ville ta upp skämskudden när många av tjejerna som gick vidare kramade henne och hon inte visade en enda känsla och lite lamt slängde upp en arm på ryggen på dem i något som såg en parodi på en kram. Man kan väl iallafall se lite glad ut..
    Det la jag märkte till också. Hon såg inte ett dugg glad ut. Hon kunde väl iallafall ha lett och sagt "grattis" eller något liknande?
  • Lithea
    zigne skrev 2012-02-01 09:35:48 följande:
    Instämmer.  Trodde aldrig hon skulle gå vidare. Hon har ju en gigantisk "arabnäsa"!
    Henne fick jag rysningar av från första början. Jag tror att dom tog med henne så att det ska bli lite dramatik i programmet. Och hennes näsa.... not hot hahah :P
  • Lithea
    tjej87 skrev 2012-01-31 22:18:41 följande:
    Ja, Jonas tröttnade jag på efter 5 minuter av hans eget program som gick för nått år sedan... Det känns som att han spelar över hela tiden!
    Jag håller med. Han känns falsk på något sätt :P
  • dessan59

Vilket junk! Jag satt och skämdes över vissa av tjejerna. Den som var mest elak var ju hon som såg ut som en kvinnlig Zlatan.Det som var mest ironiskt var att dom flög genast till USA??!!

Och Jonas..... vilken mes. De finns en del svenskar som bor i USA  som det stiger dom över huvudet på. De klarar inte av att blir rika, eller vara bland  stjärnor, utan att bli diviga och dryga!

• littlemisstrouble

Var ju tvungen att titta även om jag inte är så förtjust i en försvenskad top model.
    Programledarna var inget vidare bra. Jonas överdriven till tusen och izabella som en isbit.

Oh tjejerna sen då. Vilken ATTITYD. Jag menar. Visst man ska ha självförtroende och kunna ta för sig men inte kanske så till den milda grad att man är kaxigare än kaxigast. Eeeh nej!!

Någon som jag tyckte kunde ha haft potential var thoko. Hon kunde blivit riktigt bra på bild enligt mig. Men nu fick hon ju tyvärr inte chansen.

Kvarvarande i tävlingen så gillar jag alice.

Vilka gillar ni av dom som blev utvalda?

• Lily38

Gillar amerikanska top-model men inte detta...O Izabella uttryckte ju i nån intervju att Tyra är så självgod o vad det nu var...Ehh?? Hellre Tyra än Izabella säger jag då :P...

• littlemisstrouble
    Lily38 skrev 2012-02-01 10:45:39 följande:
    Gillar amerikanska top-model men inte detta...O Izabella uttryckte ju i nån intervju att Tyra är så självgod o vad det nu var...Ehh?? Hellre Tyra än Izabella säger jag då :P...
    håller med. tyra är väldigt överdriven på sitt sätt men izabella verkade vara kall och tråkig
  • Lily38
    littlemisstrouble skrev 2012-02-01 10:48:16 följande:
    håller med. tyra är väldigt överdriven på sitt sätt men izabella verkade vara kall och tråkig
    Jo..Tyra utstrålar iallafall lite värme :)
  • littlemisstrouble
    Lily38 skrev 2012-02-01 10:51:45 följande:
    Jo..Tyra utstrålar iallafall lite värme :)
    man kan ju hoppas att juryn skakar av sig osäkerheten i kommande program och anpassar sig lite mer till vad som är bra tv.
Svar på tråden Top Model Sverige!