Top Model Sverige!
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
Vilket junk! Jag satt och skämdes över vissa av tjejerna. Den som var mest elak var ju hon som såg ut som en kvinnlig Zlatan.Det som var mest ironiskt var att dom flög genast till USA??!!
Och Jonas..... vilken mes. De finns en del svenskar som bor i USA som det stiger dom över huvudet på. De klarar inte av att blir rika, eller vara bland stjärnor, utan att bli diviga och dryga!
Var ju tvungen att titta även om jag inte är så förtjust i en försvenskad top model.
Programledarna var inget vidare bra. Jonas överdriven till tusen och izabella som en isbit.
Oh tjejerna sen då. Vilken ATTITYD. Jag menar. Visst man ska ha självförtroende och kunna ta för sig men inte kanske så till den milda grad att man är kaxigare än kaxigast. Eeeh nej!!
Någon som jag tyckte kunde ha haft potential var thoko. Hon kunde blivit riktigt bra på bild enligt mig. Men nu fick hon ju tyvärr inte chansen.
Kvarvarande i tävlingen så gillar jag alice.
Vilka gillar ni av dom som blev utvalda?
Gillar amerikanska top-model men inte detta...O Izabella uttryckte ju i nån intervju att Tyra är så självgod o vad det nu var...Ehh?? Hellre Tyra än Izabella säger jag då :P...