• Tiiiiger

Top Model Sverige!

Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)

• Svar på tråden Top Model Sverige!
  • JosephineJ

Kan inte annat än hålla med att det var riktigt pinsamt emellanåt, brukar ibland fastna och nästan bli beroende ( haha ) men nästa tisdag kommer jag nog glömma bort att titta på det!
    Framförallt kändes designern som heter Jonas tror jag extremt oprofessionell och jag är jättebesviken på izabella Scorupco, så tråkig hon verkade! Noll energi eller utstrålning..aja, ändå så tittar jag på det med sambon haha. Får väl skylla på att jag jobbade som modell på 90-talet

• Primmeling

Nej jonas är hur löjlig som helst och gamla tanten gunilla ful och elak. Fast isabella är ju mycket bra jämfört med förra programmisen mini...

• tjej87
    Primmeling skrev 2012-01-31 22:17:11 följande:
    Nej jonas är hur löjlig som helst och gamla tanten gunilla ful och elak. Fast isabella är ju mycket bra jämfört med förra programmisen mini...
    Ja, Jonas tröttnade jag på efter 5 minuter av hans eget program som gick för nått år sedan... Det känns som att han spelar över hela tiden!
  • JosephineJ
    Primmeling skrev 2012-01-31 22:17:11 följande:
    Minns faktiskt inte ens det, minns bara att svenska topmodel va en riktig budget variant av amerikanska. Men hade varit roligare med en programledare som hade lite mer energi, lät som hon läste en novell..
  • Mynta

Är det Jamilla du menar? Eller Wera (hon åkte ut typ först)? Jamilla var med i Idol för typ fyra år sedan eller nåt.

• Primmeling

Nej wera hette hon... Jag känner så sjukt myckt igen henne. Även jamilla och kom ihåg henne från idol

• En till mamma
    JosephineJ skrev 2012-01-31 22:22:08 följande:
    Minns faktiskt inte ens det, minns bara att svenska topmodel va en riktig budget variant av amerikanska. Men hade varit roligare med en programledare som hade lite mer energi, lät som hon läste en novell..

men hon är sådan, kolla lite olika intervjuer med henne, så ser du att hon verkar ganska så dryg.

Förstår inte varför de vill visa dessa otrevliga jejerna hela tiden, jag underhålls mer av de blyga och ödmjuka tjejerna.   
  • mapena

Ett inlägg om Izabella Scorupco. Jag fullkomligt rös i kroppen och ville ta upp skämskudden när många av tjejerna som gick vidare kramade henne och hon inte visade en enda känsla och lite lamt slängde upp en arm på ryggen på dem i något som såg en parodi på en kram. Man kan väl iallafall se lite glad ut..

Svar på tråden Top Model Sverige!