Top Model Sverige!
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
Kan inte annat än hålla med att det var riktigt pinsamt emellanåt, brukar ibland fastna och nästan bli beroende ( haha ) men nästa tisdag kommer jag nog glömma bort att titta på det!
Framförallt kändes designern som heter Jonas tror jag extremt oprofessionell och jag är jättebesviken på izabella Scorupco, så tråkig hon verkade! Noll energi eller utstrålning..aja, ändå så tittar jag på det med sambon haha. Får väl skylla på att jag jobbade som modell på 90-talet
Nej jonas är hur löjlig som helst och gamla tanten gunilla ful och elak. Fast isabella är ju mycket bra jämfört med förra programmisen mini...
Men ingen som vet varifrån den korthåriga tjejen känns igen från?
Är det Jamilla du menar? Eller Wera (hon åkte ut typ först)? Jamilla var med i Idol för typ fyra år sedan eller nåt.
Nej wera hette hon... Jag känner så sjukt myckt igen henne. Även jamilla och kom ihåg henne från idol
Favoritar från iPhone :)
Ett inlägg om Izabella Scorupco. Jag fullkomligt rös i kroppen och ville ta upp skämskudden när många av tjejerna som gick vidare kramade henne och hon inte visade en enda känsla och lite lamt slängde upp en arm på ryggen på dem i något som såg en parodi på en kram. Man kan väl iallafall se lite glad ut..