• Tiiiiger

Top Model Sverige!

Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)

• Svar på tråden Top Model Sverige!
  • MoaElis
    RS89 skrev 2012-02-16 16:15:58 följande:
    så ni bara vet Sibel ÄR EN MAN...eller var?

han heter Mahsun Kara, eller hette tills han opererade sig till "tjej". 
    fick bekräftat av min kompis som gått i samma klass som han fram till högstadiet. 
    så nu vet ni det med säkerhet =P 
    Men är det verkligen sant? Måste säga att jag tvivlar på det. Jag tycker inte hon liknar en man så mycket...
  • Delilia

Underhållande programSkrattande. Tyckte de såg hemska ut i början men nu ser man ju att flera är jättevackra, särskilt efter att de fick nya frisyrer. Min favorit är Jenny, jag tycker att hon är skitsnygg!

• RS89
    MoaElis skrev 2012-02-16 16:51:53 följande:
    Men är det verkligen sant? Måste säga att jag tvivlar på det. Jag tycker inte hon liknar en man så mycket...
    ja det är sant...100 procent...min kompis har bilder på hur Sibel såg ut innan operationen men skolkatalogerna är i Sundsvall och det är också därifrån denna "Sibel" kommer ifrån. han säger att Sibel-mannen var ganska normal och sedan flippade ut på högstadiet totalt haha.
  • Duckan

Spillerill om Sibel är eller var en man, blir hen bra på bild så bli hen.
    Måste genast in på Aftonbladet. 

• RS89
    Duckan skrev 2012-02-16 16:59:48 följande:
    Spillerill om Sibel är eller var en man, blir hen bra på bild så bli hen.
    Måste genast in på Aftonbladet. 
    men hen blir ju INTE bra på bild de e de som e grejen hahahah...å just därför att "hen" ser fan varken ut som en man eller en kvinna. dem ska ju kunna visa upp en produkt inte bara bli bra på bild. "hen" kan ju INTE sälja kvinnokläder, det blir bara komiskt...men inte heller killkläder (juu kanske).
  • SoStylish

Alltså, Sophie! Vilken jädra attityd när hon stod med Sibel framför Isabella. Hade det varit Tyra Banks som stod framför henne hade hon fått en rejäl avhyvling!

• Satisfaction

Varför blev det inget ramaskri á la Torsten Flinck/melodifestivalen när JH klappade Jenny i rumpan?

• bellissima

Verkligen? Sibel man? Ok att hon inte har världens mest tilltalande utseende enligt mig, men iaf:)
    Haha, måste ner o kolla nästa avsnitt med en ggn. Tack o lov för Viaplay:P

• Astarte
    RS89 skrev 2012-02-16 16:59:28 följande:
    ja det är sant...100 procent...min kompis har bilder på hur Sibel såg ut innan operationen men skolkatalogerna är i Sundsvall och det är också därifrån denna "Sibel" kommer ifrån. han säger att Sibel-mannen var ganska normal och sedan flippade ut på högstadiet totalt haha.

Men hur skulle det kunna vara sant? Hon är ju bara 23 och processen tar flera år. Jag tror inte att man får påbörja den innan man är 20, så det låter högst otroligt.
    Satisfaction skrev 2012-02-16 20:31:56 följande:
    Varför blev det inget ramaskri á la Torsten Flinck/melodifestivalen när JH klappade Jenny i rumpan?

Precis, jag har också undrat det.
  • RS89
    Astarte skrev 2012-02-16 21:09:38 följande:
    Men hur skulle det kunna vara sant? Hon är ju bara 23 och processen tar flera år. Jag tror inte att man får påbörja den innan man är 20, så det låter högst otroligt.

Precis, jag har också undrat det.
    ja inte vet jag, men enligt min kompis är det sant. menar han känner ju Sibel snubben sen innan, dem har varit aktiva i ung vänster tillsammans. i vilket fall här är Sibels blogg http://rokasprestige.com/author/sibel-kara/
    jag ska lämna kommentar och fråga Sibel ifall det stämmer. annars får jag bilder på Sibel när hon var en man om 2 veckor!!

men jag tvivlar inte på min kompis ord!
Svar på tråden Top Model Sverige!