• Tiiiiger

Top Model Sverige!

Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)

• Svar på tråden Top Model Sverige!
  • Risifrutti

Oh vad roligt med en diskussion om topmodel. Jag har ännu inte lärt mig alla namn så lägger till en själv-kompilerad bild på alla deltagarna (nope, hade inget bättre för mig) Cool

När kommer nästa avsnitt förresten? Obestämd

• Risifrutti

Visst är det endast Linnea och Sophie av dessa 10 som åkt ut tills nu?

• Mynta

RS89 - Kan din kompis inte MMS'a lite bilder så vi får se?

Risifrutti - Ivana också.

• Yn84
    RS89 skrev 2012-02-16 22:09:17 följande:
    ja inte vet jag, men enligt min kompis är det sant. menar han känner ju Sibel snubben sen innan, dem har varit aktiva i ung vänster tillsammans. i vilket fall här är Sibels blogg rokasprestige.com/author/sibel-kara/
    jag ska lämna kommentar och fråga Sibel ifall det stämmer. annars får jag bilder på Sibel när hon var en man om 2 veckor!!

men jag tvivlar inte på min kompis ord!
    Vilken sjukt tråkig blogg Sibel har!
  • RS89
    Mynta skrev 2012-02-17 07:33:05 följande:

har har ju skolkatalogerna hemma i Sundsvall och han pluggar i Umeå så det blir inte förrän om 2 veckor han kan skicka bild på Sibel. fast då kanske det redan har kommit ut att Sibel är en man. 
    Yn84 skrev 2012-02-17 16:11:40 följande:
    Vilken sjukt tråkig blogg Sibel har!
    japp och h*n har ju inte svarat eller godkänt min kommentar...
  • Risifrutti
    Mynta skrev 2012-02-17 07:33:05 följande:

Ahaa när åkte hon ut? Hon var väl en av de 10 utvalda? I den första uttagningen åkte Linnea för hon såg för gammal ut och i nästa åkte kaxiga sophie.... när åkte ivana? Obestämd

• Mynta
    Risifrutti skrev 2012-02-17 18:14:29 följande:

Ahaa när åkte hon ut? Hon var väl en av de 10 utvalda? I den första uttagningen åkte Linnea för hon såg för gammal ut och i nästa åkte kaxiga sophie.... när åkte ivana? Obestämd

Linnea åkte redan på flygplatsen när de kommit till LA, sedan åkte Ivana ut efter den vanliga fotograferingen i samma avsnitt. Det var alltså två som fick lämna i samma avsnitt.
  • Risifrutti
    Mynta skrev 2012-02-17 18:17:56 följande:
    Linnea åkte redan på flygplatsen när de kommit till LA, sedan åkte Ivana ut efter den vanliga fotograferingen i samma avsnitt. Det var alltså två som fick lämna i samma avsnitt.
    Ja juste så var det nog ja. Jag gjorde en massa saker paralellt medan jag tittade på programmet så har inte helt 100% koll på allt hehe Kyss
Svar på tråden Top Model Sverige!