• Tiiiiger

Top Model Sverige!

Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)

• Svar på tråden Top Model Sverige!
  • Nemi76
    RS89 skrev 2012-02-19 16:10:51 följande:
    nej det angår inte mig om han fått fnatt och bytt kön faktiskt... MEN tv3 försöker väl göra det hela spännande och det är kul att han är avslöjad  hahaha! dessutom ser man tydligt på Sibel att det är en man, han överdriver ju allting så att det ska se flummigt ut, så att man inte kan se hans manliga sida!!

men du... Sibel har ju nästan alltid massa smink, eller stora fransar (vilket gör honom jättekvinnlig, för stora fransar är väldigt kvinnliga)... undrar hur han ser ut HELT utan make up..för det kan ju verkligen göra underverk :D 

Hmm, det kanske förklarar hennes beteende men jag har då inte fått intrycket av att hon tidigare varit man. Ska bli intressant att se om så är fallet dock.
  • Nemi76
    mfe skrev 2012-02-19 16:12:33 följande:

Hon är då skicklig på att dölja adamsäpplet
  • RS89
    Nemi76 skrev 2012-02-19 16:13:46 följande:
    Hon är då skicklig på att dölja adamsäpplet
    hör talas om photoshop :D

hahah men Sibel är en man hur svårt är det att förstå, kan säga såhär mycket som att Mahsun och Sibel har SAMMA personnummer, det säger ju en hel del om det hela :P 
  • Nemi76
    RS89 skrev 2012-02-19 16:15:08 följande:
    hör talas om photoshop :D

hahah men Sibel är en man hur svårt är det att förstå, kan säga såhär mycket som att Mahsun och Sibel har SAMMA personnummer, det säger ju en hel del om det hela :P 

Photovaddå?

Nä, men du har säkert mer information än vad jag har. Jag tycker inte att det här helt uppenbart. Sedan tror jag att man får nytt personnummer för de sista siffrorna kan ju inte vara likadana, men det beror nog på hur långt i processen man har kommit. 
  • RS89
    Nemi76 skrev 2012-02-19 16:16:32 följande:
    Photovaddå?

Nä, men du har säkert mer information än vad jag har. Jag tycker inte att det här helt uppenbart. Sedan tror jag att man får nytt personnummer för de sista siffrorna kan ju inte vara likadana, men det beror nog på hur långt i processen man har kommit. 
    jaså får man nytt personnummer tom? personligen tror jag inte att Sibel är klar med könsbytet eftersom man tom hör hur hans röst bryts ibland, så han måste ju fortfarande ha en tillgjord röst och när man gör könsbyte får man väl även hormoner som mjukar upp rösten? men han fyller 24 snart, så på 4 år borde man ha kommit långt ändå. måste tillägga att min kompis och Sibel var väldigt nära vänner på högstadiet, så han har ju rätt bra koll på vem det är :D
  • Duckan

Det där var en bra bild på Sibel, gillar den. Tänker inte diskutera om könsbyte gjorts eller ej, det spelar ingen roll i den här tävlingen anser jag.

• Primmeling

Adamsäpplet såg jag opereras bort i ett program om en man som skulle bli kvinna. Lär vara det lättaste att ändra vid könsbyte så photoshop behövs inte

• Nemi76
    RS89 skrev 2012-02-19 16:30:45 följande:
    jaså får man nytt personnummer tom? personligen tror jag inte att Sibel är klar med könsbytet eftersom man tom hör hur hans röst bryts ibland, så han måste ju fortfarande ha en tillgjord röst och när man gör könsbyte får man väl även hormoner som mjukar upp rösten? men han fyller 24 snart, så på 4 år borde man ha kommit långt ändå. måste tillägga att min kompis och Sibel var väldigt nära vänner på högstadiet, så han har ju rätt bra koll på vem det är :D

Jodå, man får nytt personnummer (googlat runt lite), eftersom den näst sista siffan i ens personnummer talar om vilket kön man tillhör så måste ju den bytas ut vid ett könsbyte
    http://www.foreningenbenjamin.se/05.html

Åldersgränsen var dessutom 18 år så då borde Sibel tekniskt sett ha hunnit. Egentligen en ickefråga i mina ögon fortfarande, hon har lika god chans att vinna som alla andra. Fast hon är fortfarande inte min favorit   

• Lacey

Jag är skeptisk till det här med Sibel. Tycker det verkar mer som förtal.
    Och att två transsexuella skulle blivit castade i samma program känns rätt osannolikt.

Svar på tråden Top Model Sverige!