Top Model Sverige!
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
gud vilken TÖNT Sibel är...frågade henne SNÄLLT ifall hon hette Mashur (eller nått) innan och gick i samma klass som min kompis Kalle i Sundsvall... nu har hon blockat min IP adress...
varför kan man inte svara ja/nej...
Haha ska ja oxå fråga vill ju veta :)
Jag tror att dessa hamnar bland topp 3: Jamilla, Klara och Jenny.
Jag gillar nog klara bäst även om hon känd lite som en grå mus, hon är elegant!
Rebecka är som ett liten flicka, hon beter sig också som en flicka och pratar så barnsligt. Hon blev mycket snyggare i sitt nya hår! De blonda (Viktoria och Nina) blev för kortvågiga tyckte jag och jag ser dem inte son modeller tyvärr även om de är söta. Såvida inte Viktoria överraskar och tar hem hela skiten!
Jenny är så vacker men frågan är omkom är så duktig också, hon känns lite tråkig.. Vi får se.
Skönt att den dryga Sophie åkte. Att hon hade mage att hånskratta mot izabella och juryn!
Sibel ja... Jag försöker gilla henne men hon ser ju ut som en man. Ibland liknar hon Katrin zytomierska men Katrin är snyggare.
Nån mer än jag som reagerat på hur himla smala de är?? Och så ska de ändå dra in magen och puta med rumpan. Vilken rumpa?!
Huset är bara för underbart. Jag är glad att de håller tävlingen i LA, känns mer glamoröst och äkta
Spännande det där med sibel och att hon i så fall inte står för det... Undrar om det bara är därför hon är med och det ska avslöjas sen. Hon kan ju inte vara med på grund av sitt utseende? Det är ju inte fint nånstans...
Jag måste säga att jag har väldigt svårt att se Sibel som en kvinna som tidigare varit en man. Dels för att hon är extremt ung för att ha genomgått ett könsbyte och dels för att det i så fall är otroligt bra gjort! Ofta kan man ju ana manliga drag hos en kvinna som tidigare varit man. I synnerhet om det är gjort nyligen vilket nästan måste vara fallet här eftersom Sibel bara är 23 år gammal. Även om Sibel har lite maskulina drag så är hennes gester och manér kvinnliga i mina ögon iaf. Sedan vet jag absolut ingenting om Sibels bakgrund. Hon kanske har genomgått ett könsbyte och är så fallet ändrar det inte min uppfattning för fem öre. Jag tror fortfarande att hon har potential att bli grym på bild, även om man inte sett det tidigare, men jag tycker att hon har en personlighet som jag haft svårt för om jag var i hennes närhet. Och so what om Sibel tidigare varit en man....
www.google.se/imgres&um=1&hl=sv&client=firefox-a&sa=N&rls=org.mozilla:sv-SE:official&biw=1525&bih=754&tbm=isch&tbnid=Eucfq761a0jZsM:&imgrefurl=elle.se/top-model-backstage-3/&docid=ABTVZM1i18TO1M&imgurl=elle.se/files/2012/02/topmodelsverige-503-14.jpg&w=430&h=556&ei=7hBBT_GyM-jR4QS0nL3_Bw&zoom=1&iact=hc&vpx=792&vpy=85&dur=1&hovh=255&hovw=197&tx=118&ty=157&sig=118197376631392461352&page=2&tbnh=132&tbnw=102&start=32&ndsp=42&ved=0COcBEK0DMCU
^^
Där ser hon verkligen ut som en man ju?