• Tiiiiger

Top Model Sverige!

Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)

• Svar på tråden Top Model Sverige!
  • Nemi76
    Lacey skrev 2012-02-19 16:35:52 följande:
    Jag är skeptisk till det här med Sibel. Tycker det verkar mer som förtal.
    Och att två transsexuella skulle blivit castade i samma program känns rätt osannolikt.

Vilken är den andra? Eller tänker du på Isis från ANTM?
  • RS89

min kompis påpekade iofs bara födelsesiffrorna i personnummer så han kan ju fått nytt redan, om man kollar på ratsit står det ju att det är en kvinna.

ja det kanske är en ickefråga om man ser det ur ett politiskt perspektiv. men nu har dem ju försökt göra programmet roligare genom att ha med en fd man, men nu är h*n avslööjad :D

• Lacey

Alexandra (hon som fick flest halsband i första avsnittet) som inte gick vidare är transexuell, hon har varit miss transsexuell sverige 2010.

ett nytt personnummer ges enbart ut om hela proceduren genomgåtts, dvs två år med utredning, sen hormoner och sen operation och sterilisation

• RS89
    Lacey skrev 2012-02-19 16:35:52 följande:
    Jag är skeptisk till det här med Sibel. Tycker det verkar mer som förtal.
    Och att två transsexuella skulle blivit castade i samma program känns rätt osannolikt.
    det är inte förtal, möjligtvis kan det vara ett misstag till slut. men tvivlar starkt på det, då min kompis är 100 procent säker på att Mahsun och Sibel är samma person. dem var väldigt nära vänner, och har på facebook gamla klasskamrater som gemensamma vänner.
  • Lacey

sen en sak till Katrinelunds skola i Sundsvall grundades 2009...

• Duckan

Kan inte könsdiskussionen fortsätta i en annan tråd då? Känns inte alls nödvändigt att stöta och blöta här inne?

• MoaElis

Men Sibel pratar ju verkligen som en kvinna? Tänkte inte tanken att det var en man när jag såg henne... Vilket det känns som man skulle ha gjort annars, är fortfarande väldigt tveksam om det stämmer...

• Lacey

elelr om det var 2007, lite osäker, men jag tycks inte riktigt få ihop det?
    Well, är sibel så transexuell så kommer det ju  komma fram.
    Ser att mycket fakta och fotot i denna tråd kommer från flashback, och deras trådar burkar ju vara så där pålitliga.

• Lacey

Japp, är ju en tråd om Top Model 2012, inte Sibel.
    så jag ska inte skriva något mer om det, sorry!

• RS89
    Lacey skrev 2012-02-19 16:53:30 följande:
    sen en sak till Katrinelunds skola i Sundsvall grundades 2009...
    vaaa hahaha, det är omöjligt min kompis är ju på klassfotot och han är 24 nu hahahaha. det där fotot är tagen för 10 år sen. det kan man ju tom se på stilen.

nej men det här är ej fakta från flashback utan från en privatperson. och så klart att Sibel har med denna tråd att göra h*n är ju med i Top Model "Sverige". 
    tråkigt att ni misstror mig, men ni får se själva, det lär ju faktiskt komma ut. 
Svar på tråden Top Model Sverige!