Top Model Sverige!
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)
min kompis påpekade iofs bara födelsesiffrorna i personnummer så han kan ju fått nytt redan, om man kollar på ratsit står det ju att det är en kvinna.
ja det kanske är en ickefråga om man ser det ur ett politiskt perspektiv. men nu har dem ju försökt göra programmet roligare genom att ha med en fd man, men nu är h*n avslööjad :D
Alexandra (hon som fick flest halsband i första avsnittet) som inte gick vidare är transexuell, hon har varit miss transsexuell sverige 2010.
ett nytt personnummer ges enbart ut om hela proceduren genomgåtts, dvs två år med utredning, sen hormoner och sen operation och sterilisation
sen en sak till Katrinelunds skola i Sundsvall grundades 2009...
Kan inte könsdiskussionen fortsätta i en annan tråd då? Känns inte alls nödvändigt att stöta och blöta här inne?
Men Sibel pratar ju verkligen som en kvinna? Tänkte inte tanken att det var en man när jag såg henne... Vilket det känns som man skulle ha gjort annars, är fortfarande väldigt tveksam om det stämmer...
elelr om det var 2007, lite osäker, men jag tycks inte riktigt få ihop det?
Well, är sibel så transexuell så kommer det ju komma fram.
Ser att mycket fakta och fotot i denna tråd kommer från flashback, och deras trådar burkar ju vara så där pålitliga.
Japp, är ju en tråd om Top Model 2012, inte Sibel.
så jag ska inte skriva något mer om det, sorry!