• Tiiiiger

Top Model Sverige!

Ikväll börjar det! TOP MODEL SVERIGE!!! Några fler än jag som kommer att hatälska detta program? Här kan vi risa och rosa deltagarna och tycka till om diverse uttal, plåtningar osv :)

• Svar på tråden Top Model Sverige!
  • RS89
    Lacey skrev 2012-02-19 16:57:02 följande:
    elelr om det var 2007, lite osäker, men jag tycks inte riktigt få ihop det?
    OFFTOPIC
    svar på din fråga. skolan var ett gymnasium på 90-talet. lades ner ett tag men startades upp igen 2001 och har funnits sedan dess.
  • Lacey

Jag är född och uppväxt i Sundsvall.
    Men nog om det nu.

• RS89
    Lacey skrev 2012-02-19 17:58:38 följande:
    Jag är född och uppväxt i Sundsvall.
    Men nog om det nu.
    det är min kompis också, och har dessutom gått på skolan 2001-2004. ja nog om det men jag var tvungen svara eftersom att du dumförklarar mig.
  • bubbel
    RS89 skrev 2012-02-19 18:02:59 följande:
    det är min kompis också, och har dessutom gått på skolan 2001-2004. ja nog om det men jag var tvungen svara eftersom att du dumförklarar mig.

Jag tror dig! Tyckte killen på klasskortet va skitlik Sibel! Sen kvittar det mig om hon ä kille eller tjej. Hon lever sitt liv som hon vill. Men det ska bli roligt att se när det kommer fram i Top Model :) hi hi hi
  • Risifrutti
    bubbel skrev 2012-02-19 18:08:34 följande:
    Jag tror dig! Tyckte killen på klasskortet va skitlik Sibel! Sen kvittar det mig om hon ä kille eller tjej. Hon lever sitt liv som hon vill. Men det ska bli roligt att se när det kommer fram i Top Model :) hi hi hi
    jag väljer nog också att tro på dig... killen på kortet och sibel är ju otroligt lika  Cool
  • Marled

Ville bara säga, SÅ IRRITERAD jag blev på sofie i slutet när hon skratta. Bra av sibel att säga att det INTE var roligt.

Jag gillar victoria och klara. =)

• zigne

Sibel är från Sundsvall och är en kille som ändrat kön!

• Primmeling

Könsbytet blev bra i alla fall även om sibel är irriterande och inte har utseendet för sig som modell!

• Diii

Ja det är därför hon sitter och masserar killen på daten. Vilken normal tjej gör det på första date? Stackars kille

Svar på tråden Top Model Sverige!