• Anonym

Är jag för "på"?

Dejtat en kille några månader och vi bor inte ihop. Allt känns jätte bra mellan oss. Dock tycker jag endast att han kan vara lite seg, jag vill gärna sms flera ggr per dag, ringa osv, från början var han mer på men har som lugnat ner sig och då blir jag lite orolig.

Vill killar jaga även efter några månader? Jag är dessutom inte sen med att påpeka att jag blir ledsen när han tex inte svarar.  Vill inte var efterhängsen hur ska jag vara?

• Svar på tråden Är jag för "på"?
  • Lena

Han vill hon hinna längta efter dig. Försök ringa/sms:a varannan gång eller om det är något viktigt.

• Anonym

Men är det så att killar blir mindre intresserad om man är för på?

• dendärdamen

Inte bara killar som blir mindre intresserad om man är för på.
    Hade en kille sms:at flera ggr/dag och sedan berättat för mig att han blir ledsen när jag inte svarar med en gång hade jag avslutat det hela.

Gud vad jobbigt. 

• Lena
    Anonym skrev 2012-02-04 15:30:28 följande:
    Men är det så att killar blir mindre intresserad om man är för på?
    Både killar och tjejer blir mindre intresserade om någon inte låter dem ha ett eget liv.
  • Anonym

Men vrf påpekar du att du bli ledsen? Man hinner ju inte alltid svara etc..

• Anonym (1)

Hej TS
    Jag känner igen mig i ditt dilemma. Jag träffade en kille i höstas och vi dejtade. Han hörde av sig, jag hörde av mig och allt kändes bra och jag blev väldigt intresserad och kär med tror jag.
    Men nu har jag väntat en vecka på att han ska svara på mitt senaste sms.... Jag hade gett mig sjutton på att inte vara för på och inte stressa honom på nåt sätt.
    Så nu sitter jag här och börjar ge upp... mina tankar går till att börja dejta andra killar igen, för jag orkar inte vänta på att han ska svara när han har tid eller lust. Till detta hör att han för ett par veckor sedan åkte till en annan stad (långt från där jag bor) här i landet  för att jobba och detta började när han for iväg.

Jag vet inte heller hur jag ska bete mig eller vara...  jag är bara ledsen just nu :(

• Anonym

Jag vet att det är avtändande om någon är för på!

Men det är svårt att låta bli, har ett enormt behov av bekräftelse just nu (Haft en jobbig period)

Kan ge ett ex:
     Jag skickar ett gulligt sms med en fin komplimang då förväntar jag mig att han säger något fint tillbaka, får jag dessutom inte ett svar så sms jag tillbaka ocg frågar om han inte blev glad...

Är det jätte fel?      

• dendärdamen
    Anonym skrev 2012-02-04 20:09:14 följande:
    Jag vet att det är avtändande om någon är för på!

Men det är svårt att låta bli, har ett enormt behov av bekräftelse just nu (Haft en jobbig period)

Kan ge ett ex:
     Jag skickar ett gulligt sms med en fin komplimang då förväntar jag mig att han säger något fint tillbaka, får jag dessutom inte ett svar så sms jag tillbaka ocg frågar om han inte blev glad...

Är det jätte fel?      
    Givetvis är det inte fel, och självklart är det roligt att få en komplimang tillbaka. Men din fråga är om du är för på, vilket du är enligt mig.

Jag förstår att det är jobbigt och att det är hemskt att inte få vara nära/höra av den men är kär i!

Hoppas det ordnar sig, kanske en ordentlig pratstund er emellan skulle göra susen? 
  • Lena

Ja sms är för de flesta inte något som behöver direkt svar.

Hör inte av dig igen för att ifrågasätta. Det är väldigt avskräckande.

Berätta för honom att du inte mår så bra och behöver mycket bekräftelse just nu

• Anonym

Jag hade inte pallat en människa som jaga mig så fruktansväet och dessutom beklagar sig när jag inte hunnit svara att personen blir ledsen. nä ts försök ha lite is i magen innan han tröttnar på dig och tycker du är för efterhängsen

Svar på tråden Är jag för "på"?