Anonym (1) skrev 2012-02-05 08:37:53 följande:
Godmorgon på er TS och "SAMMA"
Som sagt så känner jag igen ALLT vad ni skriver. Jag har inte heller fått nåt sms här under helgen. Tänkte kanske att killen skulle höra av sig under helgen och undra hur jag haft det eller vad jag gjort eller nåt... men nä inget. Jag har alltså nu väntat över en vecka på att få nån respons ifrån honom bara för att jag tänkt låta honom ta initiativet till kontakt för att jag inte skulle vara "för på"... men vad har det hjälpt inte ett jävla skit.
Och jag börjar nu blir fasligt förbannad och skulle helst av allt vilja skriva ett argt sms och berätta hur jävla arg och ledsen jag är och säga att jag vill ge upp detta med honom.
Men det vill jag ju inte egentligen :)
Funderar på om jag ska ringa som någon tidigare i tråden skrev eller om jag ska skriva ett litet neutralt sms.
För att skriva ett argt eller krävande sms är inte den bästa vägen att gå, det har jag förstått även om det är jättesvårt att låta bli.
Och jag fattar inte heller varför de inte kan ge oss MAX 1 minut och bara skriva ett litet godnatt eller godmorgon eller kram eller vad sjutton som helst, så himla svårt eller tidskrävande är det ju faktiskt inte!!!!!!!!
Hej! Men vilken kille! En hel vecka?! Hoppas att han har en riktigt bra förklaring...
Om jag var du skulle jag skicka iväg ett sms där det stod typ "Lever du?" och så någon liten fråga efter om hur det är med honom och sådär, helt neutralt precis som du sa :) Killar kan vara så himla hopplösa! Jag tycker att vi är värda den där minuten du pratar om, liksom ett endaste litet sms?! Man blir så arg och framför allt ledsen... Grät hela fredagen för att han inte hade svarat på mitt sms som jag skickade torsdag morgon, och jag var helt 100 på att han hade släppt mig så att säga. Men han hörde faktiskt av sig sen och det är jag jätteglad för :) Det visade ju att han faktiskt tänkte på mig trots allt, fastän att han inte tog sig dem där sekunderna och svarade på mitt sms...
Jag har börjat att "spela svår" nu, men det är verkligen inget för mig! Jag VILL ju sms:a honom och höra av mig och sådär, men jag har märkt att ju mindre jag skriver desto mer hör han av sig tillslut. Sen i torsdags har jag inte hört av mig till honom en endaste gång, och i fredags kväll ringde han och ville prata lite, och så sms:ade vi jättemycket igår :) Och det var HAN som hörde av sig :) Helt hopplöst kanske det inte är mellan oss, men jag skulle gärna uppskatta att han hörde av sig lite mer och VISADE att han tyckte om mig...
Hur länge har du och den här killen träffats? Bor ni i samma stad? Är ni i samma ålder? :)