Anonym skrev 2012-02-05 00:40:13 följande:
Skönt veta att man inte är ensam, förstå mig rätt menar inte att vara otrevlig eller så.
Jag är inne i ett väldigt bekräftelsebehov just nu vilket får mig att vara extra känslig och säkert läsa av honom fel också. Jag vet att han tycker om mig som person.
Men vet också att jag varit väldigt krävande sista veckorna, borde backa lite men när jag blir osäker tänker jag fan nu måste vi reda ut detta och tjatar på honom,,,
Han har INTE sms gonatt ikväll och det gör mig väldigt ledsen :( Känns som något är fel... men vet ej vad.
Haha, jag förstår hur du menar, tänkte precis samma sak nämligen :)
Jag kan också behöva väldigt mycket bekräftelsebehov ibland, men det räcker liksom att han sms:ar så att jag vet att han tänker på mig... Nu har han slutat att sms:a så ofta och det gör mig både irriterad och lite orolig. Jag vill inte heller vara för på, precis som du skriver, men om inte han hör av sig på säg 3 dagar så känner jag att jag måste sms:a honom för att se hur han är när han skriver tillbaka. Om han typ är kortfattad eller om han är som vanligt. Dock är det jäkligt svårt att märka på sms, så jag måste också ta upp detta med "min kille" snart.
Att han inte skriver godnatt tycker jag är skittaskigt. Jag menar det tar mindre än en minut att skriva ihop ett "godnatt sov gott dröm sött" eller vad man brukar skriva, och den lilla stunden tycker jag väl att killarna kan lägga på oss? Men testa du att skriva godnatt till honom först och se hur han svarar tillbaka :)
När du tar upp det med din kille sen, har du funderat på hur du ska säga då? Känner ni varann såpass väl att det bara är att dra upp, eller är du nervös inför hela grejen? Jag är jättenervös och funderar mycket på hur jag ska lägga fram det för att det ska låta bra och så att jag inte låter helt desperat. Fan vad jobbigt det är! Hur gamla är du och din kille om man får fråga? :)