• Anonym

Är jag för "på"?

Dejtat en kille några månader och vi bor inte ihop. Allt känns jätte bra mellan oss. Dock tycker jag endast att han kan vara lite seg, jag vill gärna sms flera ggr per dag, ringa osv, från början var han mer på men har som lugnat ner sig och då blir jag lite orolig.

Vill killar jaga även efter några månader? Jag är dessutom inte sen med att påpeka att jag blir ledsen när han tex inte svarar.  Vill inte var efterhängsen hur ska jag vara?

• Svar på tråden Är jag för "på"?
  • Anonym (1)
    Anonym skrev 2012-02-05 19:23:37 följande:
    Nej att inte höra av sig på en hel vecka, då skulle jag lägga ner. Jag skulle inte ens nedvärdera mig till ett "lever du"
    Nog skulle han få höra av sig och be om ursäkt och ha en bra förklaring
    Jag har som sagt gett upp och skickat ett sms till honom med det meddelandet... så jag betraktar mig nu mer som singel. 
    Och självklart har jag inte fått nån respons på det heller. 
  • Anonym (Självkänsla ?)

Tufft nu men säkert bättre i längden!

Inte vill du väl ha en kille som varken hör av sig på en hel vecka eller har mod nog att tala om att han inte vill fortsätta.

Du kan säkert hitta en bättre kille än detta.

Lycka till!   

• Anonym (1)
    Anonym (SAMMA) skrev 2012-02-05 13:58:38 följande:
    Hej! Men vilken kille! En hel vecka?! Hoppas att han har en riktigt bra förklaring... Om jag var du skulle jag skicka iväg ett sms där det stod typ "Lever du?" och så någon liten fråga efter om hur det är med honom och sådär, helt neutralt precis som du sa :) Killar kan vara så himla hopplösa! Jag tycker att vi är värda den där minuten du pratar om, liksom ett endaste litet sms?! Man blir så arg och framför allt ledsen... Grät hela fredagen för att han inte hade svarat på mitt sms som jag skickade torsdag morgon, och jag var helt 100 på att han hade släppt mig så att säga. Men han hörde faktiskt av sig sen och det är jag jätteglad för :) Det visade ju att han faktiskt tänkte på mig trots allt, fastän att han inte tog sig dem där sekunderna och svarade på mitt sms...

Jag har börjat att "spela svår" nu, men det är verkligen inget för mig! Jag VILL ju sms:a honom och höra av mig och sådär, men jag har märkt att ju mindre jag skriver desto mer hör han av sig tillslut. Sen i torsdags har jag inte hört av mig till honom en endaste gång, och i fredags kväll ringde han och ville prata lite, och så sms:ade vi jättemycket igår :) Och det var HAN som hörde av sig :) Helt hopplöst kanske det inte är mellan oss, men jag skulle gärna uppskatta att han hörde av sig lite mer och VISADE att han tyckte om mig...

Hur länge har du och den här killen träffats? Bor ni i samma stad? Är ni i samma ålder? :)
    Åh "samma"... tack för ditt svar, jag missade visst det lite där...sorry

Vi har inte träffats så länge sen i november tror jag det var och vi bor i samma stad och är i samma ålder på ett sådär.

Jag vill också ha ett positivt svar.. men jag antar som jag skrev tidigare att det inte är nåt att ha och jag ska väl anta att det är skönt och att jag antagligen också ska vara glad över det. Men det är jag INTE... jag är jätteledsen och hoppades verkligen på den här killen
  • Anonym (SAMMA)
    Anonym (1) skrev 2012-02-05 20:54:19 följande:
    Åh "samma"... tack för ditt svar, jag missade visst det lite där...sorry

Vi har inte träffats så länge sen i november tror jag det var och vi bor i samma stad och är i samma ålder på ett sådär.

Jag vill också ha ett positivt svar.. men jag antar som jag skrev tidigare att det inte är nåt att ha och jag ska väl anta att det är skönt och att jag antagligen också ska vara glad över det. Men det är jag INTE... jag är jätteledsen och hoppades verkligen på den här killen
    Ingen fara! :)

Oj jösses, sen i november? Hur kommer det sig? :(

Jag förstår hur du känner dig... Men se det såhär (även om det är så jävla svårt); han är inte värd dig! Är han så "upptagen" att han inte ens har tid att höra av sig till dig på en HEL vecka, så är han inget att ha! Han är säkert världens gulligaste kille enligt dig och sådär, och du vill verkligen ha honom, men han beter sig som en skit (ursäkta uttrycket!) och du är värd något bättre! Någon som faktiskt VISAR att han bryr sig om dig och som hör av sig till dig. Åh vad jobbigt du måste ha det just nu :( Finns kvar här om du vill prata mera! Kram! 
  • Anonym (1)
    Anonym (SAMMA) skrev 2012-02-05 21:17:33 följande:
    Ingen fara! :)

Oj jösses, sen i november? Hur kommer det sig? :(

Jag förstår hur du känner dig... Men se det såhär (även om det är så jävla svårt); han är inte värd dig! Är han så "upptagen" att han inte ens har tid att höra av sig till dig på en HEL vecka, så är han inget att ha! Han är säkert världens gulligaste kille enligt dig och sådär, och du vill verkligen ha honom, men han beter sig som en skit (ursäkta uttrycket!) och du är värd något bättre! Någon som faktiskt VISAR att han bryr sig om dig och som hör av sig till dig. Åh vad jobbigt du måste ha det just nu :( Finns kvar här om du vill prata mera! Kram! 
    Tack! Ja, självklart är det lite jobbigt just nu. Men jag överlever, har överlevt sånt här förr.
    Skönt att det har löst sig för dig.
    Jag vet att han inte är nånting att ha... men jag blir så trött, som sagt är det inte första gången som jag råkar ut för sånt här. Jag tror jag riktar in mig på fel killar :) 
  • Anonym (SAMMA)
    Anonym (1) skrev 2012-02-05 22:01:44 följande:
    Tack! Ja, självklart är det lite jobbigt just nu. Men jag överlever, har överlevt sånt här förr.
    Skönt att det har löst sig för dig.
    Jag vet att han inte är nånting att ha... men jag blir så trött, som sagt är det inte första gången som jag råkar ut för sånt här. Jag tror jag riktar in mig på fel killar :) 
    Så är det alltid (iiih, peppar peppar!!!) med oss tjejer, vi faller för "fel" killar... De verkar ju så himla bra i början, och så visar dem sig vara svin sen... Jag tycker att du ska ge dig ut på dejtingmarknaden igen och haffa en riktig goding! :)
  • Anonym (1)
    Anonym (SAMMA) skrev 2012-02-05 22:15:43 följande:
    Så är det alltid (iiih, peppar peppar!!!) med oss tjejer, vi faller för "fel" killar... De verkar ju så himla bra i början, och så visar dem sig vara svin sen... Jag tycker att du ska ge dig ut på dejtingmarknaden igen och haffa en riktig goding! :)
    Buhäää Han var ju en riktig goding ju... eller skulle ha varit iallafall, suck! :(
  • Anonym

Jag har inte läst hela tråden men har bara en fundering. Han har inte hört av sig på en hel vecka, men har du det då? Han kanske går omkring o tänker precis som dig?

• Anonym (1)
    Anonym skrev 2012-02-05 22:24:50 följande:
    Jag har inte läst hela tråden men har bara en fundering. Han har inte hört av sig på en hel vecka, men har du det då? Han kanske går omkring o tänker precis som dig?
    Jo, så har jag funderat... men idag så skickade jag ett sms till honom. Och jag har ännu inte hört nånting. Kommer kanske inte att få göra det heller? Och om jag får ett svar antar jag att det blir negativt om att han inte vill fortsätta träffas. Men det håller jag på att försöka just nu att acceptera!

• Anonym (SAMMA)
    Anonym (1) skrev 2012-02-05 22:36:23 följande:
    Jo, så har jag funderat... men idag så skickade jag ett sms till honom. Och jag har ännu inte hört nånting. Kommer kanske inte att få göra det heller? Och om jag får ett svar antar jag att det blir negativt om att han inte vill fortsätta träffas. Men det håller jag på att försöka just nu att acceptera!
    Jag tycker ändå att han borde ha stake nog att sätta sig ner tillsammans med dig och berätta hur han känner, så att även du har en chans att berätta vad du tycker och tänker. Ring honom imorrn och fråga? Klart att du vill veta vad det är som har hänt som har fått honom att bli sånhär! Det har du med all rätt att veta tjejen!
Svar på tråden Är jag för "på"?