• Anonym

Är jag för "på"?

Dejtat en kille några månader och vi bor inte ihop. Allt känns jätte bra mellan oss. Dock tycker jag endast att han kan vara lite seg, jag vill gärna sms flera ggr per dag, ringa osv, från början var han mer på men har som lugnat ner sig och då blir jag lite orolig.

Vill killar jaga även efter några månader? Jag är dessutom inte sen med att påpeka att jag blir ledsen när han tex inte svarar.  Vill inte var efterhängsen hur ska jag vara?

• Svar på tråden Är jag för "på"?
  • Anonym (1)
    Anonym (SAMMA) skrev 2012-02-05 22:40:35 följande:
    Jag tycker ändå att han borde ha stake nog att sätta sig ner tillsammans med dig och berätta hur han känner, så att även du har en chans att berätta vad du tycker och tänker. Ring honom imorrn och fråga? Klart att du vill veta vad det är som har hänt som har fått honom att bli sånhär! Det har du med all rätt att veta tjejen!
    Tack för all pep!
    Jag vill ju att han ska höra av sig själv och berätta, jag vill inte "jaga" honom om en sån här sak!

Hur går det för TS? 
  • Anonym (SAMMA)
    Anonym (1) skrev 2012-02-05 22:47:26 följande:
    Tack för all pep!
    Jag vill ju att han ska höra av sig själv och berätta, jag vill inte "jaga" honom om en sån här sak!

Hur går det för TS? 
    Lugnt :)

Är också nyfiken på hur det går för TS, har inte hört något på ett tag nu!  
  • Anonym
    Anonym (SAMMA) skrev 2012-02-05 22:15:43 följande:
    Så är det alltid (iiih, peppar peppar!!!) med oss tjejer, vi faller för "fel" killar... De verkar ju så himla bra i början, och så visar dem sig vara svin sen... Jag tycker att du ska ge dig ut på dejtingmarknaden igen och haffa en riktig goding! :)
    Nej det är det då så fn heller "alltid med oss tjejer" visst gör en del det men hallå, dra inte in oss andra  Kräks
  • Anonym

Hör han inte av sig så är han inte tillräckligt intresserad. Simple as that. (Utgår från att han inte ligger i koma.) Vore han det skulle han höra av sig även från konferens i Tokyo.

Sedan finns ju de som hör av sig med mellanrum, sammanfallande med att de inte har något bättre ragg aktuellt just då.  

• Anonym (#64)

Tillägg till inlägg 64: Jag hör inte till SMS-generationen och besvarar sådana som jag besvarar mail, någon gång om dagen. (Lyckligtvis har jag inga som sköter sitt sociala liv via SMS i min omgivning.) Men hör man inte av sig på flera dagar utan att ha meddelat det innan är man inte särskilt intresserad.  

• Anonym (SAMMA)
    Anonym skrev 2012-02-05 22:49:31 följande:
    Nej det är det då så fn heller "alltid med oss tjejer" visst gör en del det men hallå, dra inte in oss andra  Kräks
    Borde väl ha anat att det skulle finnas någon som skulle kommentera det, jag menar OFTAST med oss tjejer... Bättre?
  • Anonym (1)
    Anonym (SAMMA) skrev 2012-02-06 00:24:01 följande:
    Borde väl ha anat att det skulle finnas någon som skulle kommentera det, jag menar OFTAST med oss tjejer... Bättre?
    Sådär är det alltid. Det finns alltid folk som måste kommentera precis allt. Jag tycker att folk som inte har något att egentligen tillföra kan hålla sig ur tråden!
    Vi försöker ju bara peppa varandra och vara lite stöd. Ni andra bara förstör och drar ner stämningen. 
  • Anonym

Haft fullt upp i helgen. Skönt då slipper man tänka så mkt...
    Vi har hörts av i helgen men mest på mina iniativ, upplevde honom väldigt sval,  men ska träffas imorgon så då får vi se hur det känns. Han blev glad när jag  ville träffas s det bådar ju gott. Han har jobbat i helgen så det kan ju vara en orsak till att han ej hört av sig så mkt...

• Anonym (SAMMA)
    Anonym (1) skrev 2012-02-06 08:12:43 följande:
    Sådär är det alltid. Det finns alltid folk som måste kommentera precis allt. Jag tycker att folk som inte har något att egentligen tillföra kan hålla sig ur tråden!
    Vi försöker ju bara peppa varandra och vara lite stöd. Ni andra bara förstör och drar ner stämningen. 
    Exakt!!!
  • Anonym (SAMMA)
    Anonym skrev 2012-02-06 13:02:18 följande:

Haft fullt upp i helgen. Skönt då slipper man tänka så mkt...
    Vi har hörts av i helgen men mest på mina iniativ, upplevde honom väldigt sval,  men ska träffas imorgon så då får vi se hur det känns. Han blev glad när jag  ville träffas s det bådar ju gott. Han har jobbat i helgen så det kan ju vara en orsak till att han ej hört av sig så mkt...

Men det låter ju jättebra, att han blev så glad över att få träffa dig! :) Ja att han jobbar kan ju ha med det att göra, det är samma när "min kille" jobbar, då blir han jätte osocial och skriver korta nästan dryga svar... Har aldrig sagt det till honom, för jag vill inte verka jobbig :P Men vi tjejer överanalyserar vartenda sms vi får av våra killar! Berätta gärna hur det gick att träffa honom!! Väntar med spänning :)
Svar på tråden Är jag för "på"?