• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Border
    Anonym skrev 2012-02-08 12:53:30 följande:
    Jag och min pojkvän kom överens om att vi inte skulle kolla på porr, och verkligen inte onanera till porr. Vi var på en längre semester då han faktiskt, när jag har legat och sovit eller suttit i rummet bredvid, gått in på toaletten, satt på porr och runkat. Detta såg jag som ett otroligt stort svek, mina känslor inför det var närmast som om han skulle berätta att han var otrogen, särskilt då jag inte tittat på porr ens för en sekund sedan vi blev tillsammans. Jag "förbjöd" honom att göra det, men han har tydligen gjort det igen. Jag älskar honom och försöker förlåta honom men jag har också förklarat att om det händer igen så tror jag inte att jag kommer att kunna förlåta honom och stanna kvar. 

Jag förstår verkligen TS (även om detta nu må vara ett troll) och de andra som säger sig vara emot runkning, bara det att jag är emot det om det sker till porr. Jag har självklart själv onanerat, däremot inte till porr och mina tankar rör sig inte heller bort mot någon annan, så om jag överhuvudtaget tänker på någon när jag onanerar så är det honom jag tänker på. Därför kan jag ha ett stort problem när han gör det, eftersom jag inte vet ifall han tänker på mig eller ifall han kollar på porr och tänker på sina porrstjärnor. Det ser jag som något nästan i höjd med otrohet. Jag vill ha samma respekt som jag ger honom. Som en annan skrev här också så vill jag ha mer sex än vad han vill, och när han runkar istället, då blir det automatiskt att det känns som ett svek.

Har paret kommit överens om att inte runka eller vad det nu kan vara, så är det en överenskommelse som ska hållas. Det kvittar ifall han är en kille och "det är vad killar gör", han ska kunna visa dig den respekten att inte göra det om du mår dåligt av det. 

Ni som skrattar åt detta och hur liknande känner, så vet ni verkligen inte hur det känns. Jag försöker att ha en mer lättsam syn på det, men det är inget jag kan hjälpa och det är något som verkligen sårar.  

Ett svek är alltid ett svek, och har båda gått med på en sak så ska man inte bryta det. Jag bara undrar varför ni från första början bestämde att ni inte skulle få titta porr eller onanera till porr?
  • Frontline
    c89 skrev 2012-02-08 13:49:10 följande:
    År 2012 så är det skillnad på sex och att skaffa barn, har du inte märkt det?! Flört
    Finns dom som äcklas nått så makalöst av att mannen runkar att dom vill spy och sparka han all världens väg direkt.
    Då måste dom ju bli lika äcklade av det med tycker jag.
    Skulle dom personerna klara av att vara kvar hos mannen då...
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Border
    c89 skrev 2012-02-08 13:49:10 följande:
    År 2012 så är det skillnad på sex och att skaffa barn, har du inte märkt det?! Flört
    VA?! Nu måste du väl ändå skoja!!!Förvånad

Flört
  • snorkan

han borde fan skjutas!

hur fan kunde han göra så mot dig? av alla sjuka grejer så valde han att RUNKA.....ja vart är världen påväg??!!

(OBS en smula ironi finns med i detta inlägg) 

• Anonym (patetiskt)
    NPeters skrev 2012-02-08 10:08:12 följande:
    Och sluta vara så hatisk, jag går på samtalsterapi, har gått flera olika terapiformer, jag kämpar med mitt mående och tillit till andra dagligen, så innan du skriver saker som detta kanske du ska vara lite mer insatt. Att det är okej att kränka andra såhär på internet, vissa människor är otroligt elaka.

Ber om ursäkt ifall du känner dig kränkt. Jag är inte hatisk men jag har svårt att förstå människor som tycker att de "äger" andra människor och tror att de kan kontrollera dem 24/7.

Det är inte bara du som tror att du kan styra över andras tankar och fantasier, det finns tyvärr fler som tror det och för mig är det helt obegripligt korkat. Jättebra att du har sökt hjälp förresten för det är ju uppenbart att problemet enbart ligger hos dig, inte hos din kille som runkar eller fantiserar om någon annan vilket absolut inte behöver betyder något men det är sådant man inte kan styra över.

Om du sen tycker att alla är så elaka på internet kanske du ska vänta med att kommentera i ett forum tills du blivit starkare och mår bättre och kan ta kritik. Jag hoppas både för din och din killes skull att du kommer till rätta med dina problem snart. Lycka till!

• c89
    Frontline skrev 2012-02-08 13:58:49 följande:
    Finns dom som äcklas nått så makalöst av att mannen runkar att dom vill spy och sparka han all världens väg direkt.
    Då måste dom ju bli lika äcklade av det med tycker jag.
    Skulle dom personerna klara av att vara kvar hos mannen då...
    Ja, nej, då kanske de har några vanföreställningar om att män som inte kan göra de gravida är smutsiga och att det är för att de runkat, I don't know, men det kommer alltid finnas personer med lite extrema tankar om allt Flört

Misstänker dock att det är viktigare för många kvinnor som vill ha barn att det blir barn än att mannen inte runkar, men jag vet inte.

Haha, nu kom jag att tänka på ett avsnitt av Sex and the city där Charlottes man aldrig kunde ha sex med henne, men att han hela tiden runkade till porrtidningar och hon ordnade ett mellanting och klistrade in sitt huvud på porrmodellernas Skrattande
  • Anonym (eva)
    Anonym skrev 2012-02-08 12:53:30 följande:
    Jag och min pojkvän kom överens om att vi inte skulle kolla på porr, och verkligen inte onanera till porr. Vi var på en längre semester då han faktiskt, när jag har legat och sovit eller suttit i rummet bredvid, gått in på toaletten, satt på porr och runkat. Detta såg jag som ett otroligt stort svek, mina känslor inför det var närmast som om han skulle berätta att han var otrogen, särskilt då jag inte tittat på porr ens för en sekund sedan vi blev tillsammans. Jag "förbjöd" honom att göra det, men han har tydligen gjort det igen. Jag älskar honom och försöker förlåta honom men jag har också förklarat att om det händer igen så tror jag inte att jag kommer att kunna förlåta honom och stanna kvar. 

Jag förstår verkligen TS (även om detta nu må vara ett troll) och de andra som säger sig vara emot runkning, bara det att jag är emot det om det sker till porr. Jag har självklart själv onanerat, däremot inte till porr och mina tankar rör sig inte heller bort mot någon annan, så om jag överhuvudtaget tänker på någon när jag onanerar så är det honom jag tänker på. Därför kan jag ha ett stort problem när han gör det, eftersom jag inte vet ifall han tänker på mig eller ifall han kollar på porr och tänker på sina porrstjärnor. Det ser jag som något nästan i höjd med otrohet. Jag vill ha samma respekt som jag ger honom. Som en annan skrev här också så vill jag ha mer sex än vad han vill, och när han runkar istället, då blir det automatiskt att det känns som ett svek.

Har paret kommit överens om att inte runka eller vad det nu kan vara, så är det en överenskommelse som ska hållas. Det kvittar ifall han är en kille och "det är vad killar gör", han ska kunna visa dig den respekten att inte göra det om du mår dåligt av det. 

Ni som skrattar åt detta och hur liknande känner, så vet ni verkligen inte hur det känns. Jag försöker att ha en mer lättsam syn på det, men det är inget jag kan hjälpa och det är något som verkligen sårar.  
    Du pratar om en "överenskommelse", men vad är det du menar då? Eftersom killen uppenbarligen inte verkar vara helt inne på idén egentligen, så låter det ju mest som han fått lov att vika sig för tjejens vilja. Vad för slags "överenskommelse" är detta tycker du?
  • Esco

Pinsamt att läsa det här ju. Boys will be boys, låt honom runka tror knappast att du ALDRIG onanerat under ett förhållande.

• c89
    Anonym (eva) skrev 2012-02-08 15:31:35 följande:
    Du pratar om en "överenskommelse", men vad är det du menar då? Eftersom killen uppenbarligen inte verkar vara helt inne på idén egentligen, så låter det ju mest som han fått lov att vika sig för tjejens vilja. Vad för slags "överenskommelse" är detta tycker du?
    Eller så har han faktiskt sagt att han också tycker att det är fel att fantisera om andra och titta på porr när man är i en fast relation och kanske egentligen tyckt att hon inte ska göra det, men egentligen inte haft något emot att göra det själv? Varför alltid utgå från att en kille blivit tvingad? Det är mänskligt att dra vita lögner tyvärr...
  • Anonym (eva)
    c89 skrev 2012-02-08 15:41:30 följande:
    Eller så har han faktiskt sagt att han också tycker att det är fel att fantisera om andra och titta på porr när man är i en fast relation och kanske egentligen tyckt att hon inte ska göra det, men egentligen inte haft något emot att göra det själv? Varför alltid utgå från att en kille blivit tvingad? Det är mänskligt att dra vita lögner tyvärr...
    Vem utgår "alltid" från vad?? Tycker du alltså att det är rätt att dra en vit lögn? Tycker du att det är ok att göra en överenskommelse man faktiskt inte är överens om? Vad ville du ha sagt egentligen?
Svar på tråden Den jäveln runkade!