• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-08 12:18:28 följande:
    Med dig är det döfött från det han öppnar munnen. Det finns ingen chans för honom att vinna (ja förutom det faktum att han slipper dig kanske). 
    Döfött.  

Vad är egentligen ditt problem med mig? Att jag vet vad jag kan leva med och inte? Varför tar du så illa upp, när det är jag som anpassar mitt liv efter hurdan jag är. Kan en man jag tycker om leva med mig så vore väl det toppen. Kan han inte så lever jag ensam.

En asexuell person kommer inte plötsligt på att den har sexuella behov, om du nu inte visste det. 
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-08 12:20:49 följande:
    En asexuell person kommer inte plötsligt på att den har sexuella behov, om du nu inte visste det. 
    Att du inte har sexuella behov bryr jag mig inte det minsta om, att du inte kan leva tillsammans med en person om denne uppvisar sexuella behov förstår jag däremot inte. Så länge han inte försöker tvinga dig till sex, vad är problemet?  
    Men men, jag kommer aldrig förstå dig och jag förväntar mig inte att du ska hålla med mig.  
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-08 12:28:09 följande:
    Att du inte har sexuella behov bryr jag mig inte det minsta om, att du inte kan leva tillsammans med en person om denne uppvisar sexuella behov förstår jag däremot inte. Så länge han inte försöker tvinga dig till sex, vad är problemet?  
    Men men, jag kommer aldrig förstå dig och jag förväntar mig inte att du ska hålla med mig.  
    Vad skulle en man med sexbehov få ut av att vara ihop med mig? DET vore väl grymt! Ska jag kanske låta honom ha sex med andra?
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-08 12:29:44 följande:
    Vad skulle en man med sexbehov få ut av att vara ihop med mig? DET vore väl grymt! Ska jag kanske låta honom ha sex med andra?
    Nej, men låt honom runka. 

• Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-08 12:32:32 följande:
    Nej, men låt honom runka. 

Så jag ska vara ihop med någon som är dömd att aldrig få ha sex, men han får runka? Tror du mannen gillar det arrangemanget?Är det inte enklare att hitta någon som inte är intresserad av sex?
  • c89
    PrimitivMan skrev 2012-02-08 12:15:02 följande:
    Det går ut för med ungdomen . Tacka vet jag på vår tid. Då fick vi använda vår fantasi (eller ibland ngn porrtidning väl gömd) utan tillgång till en massa porr på internet. Men vi ruskade tupp flitigt ändå. En förslappad inställning numera .
    Troligtvis så var det säkert bättre förr, men idag när någon säger att någon runkar så är det ofta utelämnat "runkade till porr på redtube" eftersom att porr idag är standard i alla killars onani-ritualer.

Små 12-åriga killar börjar kolla på porr (i alla fall mina jämngamla när jag var 12) och då börjas det med lättare porr som idag när jag är 23 har blivit till betydligt hårdare grejer om man får tro jämngamla på diverse forum (ser ingen anledning om varför man skulle ljuga om vad man tittar på när man är anonym). Jag vet själv hur killar försökte tvinga en till att suga av dom när jag var blott 15 år gammal (!!!), något som i regel är naturligt att vilja utforska och prova efter hand.

Det är lite skrämmande vad som blir standard idag. Nog för att jag inte har några problem och bara ser det som bra att man rakar sitt underliv och har mycket oralsex och annat skönt och att det inte är lika tabu längre, men det var ju inte mer än 40 år sedan som en rakad pung sågs som något utmanande och en stor puff i sexlivet. Idag är det hårdare och "värre saker" som blir standard och all exponering vi utsätts för och som killar i synnerhet utsätter sig för gör det "vanliga" sexet tråkigt misstänker jag. Jag som inte har några problem med varken hårdare eller "vaniljsex" utan njuter av vilket som är därför inte riktigt likadan som en kille som runkar till gruppsex och gruppavsugningar med ansiktssprut som tycker att missionären med flickvännen inte riktigt är lika intressant längre...

Därför skulle jag personligen inte orka med en kille som sitter och runkar till porr regelbundet eftersom att det kommer att gå ut över vårt sexliv, om inte direkt så förr eller senare. Vad han gör när vi är åtskilda eller när jag inte vill spelar mig ingen roll och han ser det på samma sätt om jag skulle välja att tillfredställa mig själv. Vi är överens och ingen behöver tvinga någon till något. Om det behovet hade funnits så hade jag helt enkelt inte varit tillsammans med killen utan han hade kunnat hitta en tjej som inte har så stor sexlust och därför bara tycker det är skönt om han sköter sin njutning själv så att hon slipper... 
  • Anonym

Hade min sambo försökt förbjuda mig att onanera så hade jag frivilligt flyttat från honom. Problem med kontrollbehov kanske?!

• Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-08 12:34:49 följande:
    Så jag ska vara ihop med någon som är dömd att aldrig få ha sex, men han får runka? Tror du mannen gillar det arrangemanget?Är det inte enklare att hitta någon som inte är intresserad av sex?
    Att få runka kanske är allt han vill göra. Han kanske inte är intresserad av sex men finner en njutning i att få runka.
    Strunt samma, du har säkert hittat någon eller kommer att hitta någons om ser på sex på samma sätt som dig och det är ju bara bra.  
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-08 12:42:14 följande:
    Att få runka kanske är allt han vill göra. Han kanske inte är intresserad av sex men finner en njutning i att få runka.
    Strunt samma, du har säkert hittat någon eller kommer att hitta någons om ser på sex på samma sätt som dig och det är ju bara bra.  

Eftersom det är vad jag i två dagar beskrivit för dig att jag önskar hitta så fattar jag inte riktigt vad ditt patos gällt.
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-08 12:46:24 följande:
    Eftersom det är vad jag i två dagar beskrivit för dig att jag önskar hitta så fattar jag inte riktigt vad ditt patos gällt.
    patos?
Svar på tråden Den jäveln runkade!