• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Fidelis ad urnam
    NPeters skrev 2012-02-08 10:19:39 följande:
    Jag vet mycket väl att jag inte kan kontrollera honom, och försöker inte heller.
    Det är bra. Men du verkar inse att problemet ligger hos dig också. 
  • Farbror6
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-08 10:21:16 följande:
    Så i NPeters fall vad ska hon göra? Hon får hjälp med sina tankar och jobbar med sig själv. Skulle hon avstått från relationen för att inte kränka killen med sitt önskemål, eller KAN det vara så att killen tycker så mycket om henne att han inte ser det som en alltför stor uppoffring?

Som någon sa; var kommer kärleken in? Är ALLT bara rättigheter till utlösning? 
    Uppoffring??
    Om du vet hur mannens anatomi fungerar så vet du att sädesceller bildas konstant och måste ut annars får man värk som faaan i pungen...
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-08 10:24:28 följande:
    Att älska någon är att inte försöka frånta denne rätten att tänka vad denne vill, att röra vid sin kropp som denne vill.
    Jag skulle inte kunna älska någon som ställer sådana krav på mig.

Men nu handlade det inte om dig. Vad borde NPeters gjort?
  • Anonym (onani-blä)
    Farbror6 skrev 2012-02-08 10:27:38 följande:
    Uppoffring??
    Om du vet hur mannens anatomi fungerar så vet du att sädesceller bildas konstant och måste ut annars får man värk som faaan i pungen...

Man antog att de hade regelbundet sex.
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-08 10:28:44 följande:
    Men nu handlade det inte om dig. Vad borde NPeters gjort?
    Inte gått in i en relation förrän hon är frisk.
  • Anonym (onani-blä)
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-08 10:32:00 följande:
    Inte gått in i en relation förrän hon är frisk.
    Ens om killen gärna ville hjälpa till med det han kunde?
  • Fidelis ad urnam
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-08 10:33:02 följande:
    Om hon kan acceptera att han är en egen person och onanerar om hon inte är hemma och tänker på det han vill.
    Att hjälpa till med det han kan är isf att inte onanera i hennes närhet.
  • Chazz Michael Michaels
    Anonym (onani-blä) skrev 2012-02-08 10:33:02 följande:
    Been there. Nu kan jag bara tala för mig själv, men att gå in och tro man kan "hjälpa" någon att bli frisk på det sättet är oftast mer eller mindre dödsdömt, oavsett hur välment det är. Förändringen måste komma från den "sjuke" själv, vad utomstående gör och säger hjälper inte mycket om man inte gett sig fan på det själv.

Eller så har jag bara haft otur.
    Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd
  • NPeters
    Fidelis ad urnam skrev 2012-02-08 10:26:11 följande:
    Det är bra. Men du verkar inse att problemet ligger hos dig också. 
    Det gör jag. Jag vet att problemet ligger helt hos mig och är bara glad att jag hittat en partner som förstår att jag har problem och som kan älska mig trots alla mina knasigheter.
  • NPeters
    Chazz Michael Michaels skrev 2012-02-08 10:35:25 följande:
    Been there. Nu kan jag bara tala för mig själv, men att gå in och tro man kan "hjälpa" någon att bli frisk på det sättet är oftast mer eller mindre dödsdömt, oavsett hur välment det är. Förändringen måste komma från den "sjuke" själv, vad utomstående gör och säger hjälper inte mycket om man inte gett sig fan på det själv.

Eller så har jag bara haft otur.
    Jag är "friskare" än jag någonsin varit, och min sambo har hjälpt mig väldigt mycket. Men som du skriver, allt hänger i slutändan på den "sjuke".
Svar på tråden Den jäveln runkade!