• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Anonym (Antik tråd)

Vad fan är det med folk? Och den här tråden? Börjar misstänka att den ligger länkad på något 14is forum

• Anonym (hellu)
    AnonymKvinna skrev 2014-08-14 03:23:57 följande:

Var vänlig säg upp ditt svenska medborgarskap så du aldrig får rösta.

Var vänlig flytta till valfri del i tredje-världen där människor fortfarande lever från din tankegång, fram till 1800 talet.

Så kan jag jobba med en ny lag: "Kill it before it lays eggs!"

//Kvinna

Ts behöver inte åka så långt. Räcker med att åka till USA så lever de flesta enligt gammelkristna värderingar. Annars håller jag ned i resonemangen att det är fel av TS att fördöma sin kille. Men undrar om det är runkandet som är det egentliga problemet eller om han tittade på porr och att det kanske är porren som är det egentliga problemet. Vissa kvinnor tar ju illa upp om deras killar tittar på andra kvinnor i porren.
  • zeeeebra

Det handlar väl för fan inte alls om olika åsikter. Otrohet är ett ord som har en betydelse e.g. att man har sex med en annan person utan sin partners medgivande. Sen får väl folk tycka va fan de vill om att runka i ett förhållande men inte fan är det otrohet hur ni än vrider och vänder på det. 
    Ni kan inte hitta på betydelser för ord bara för att ni känner för det. 
    Och lär dig tillfredsställa din man så kanske han inte känner behov av att dra sig i snabeln.

• Anonym (hellu)
    zeeeebra skrev 2014-08-14 08:48:32 följande:

Det handlar väl för fan inte alls om olika åsikter. Otrohet är ett ord som har en betydelse e.g. att man har sex med en annan person utan sin partners medgivande. Sen får väl folk tycka va fan de vill om att runka i ett förhållande men inte fan är det otrohet hur ni än vrider och vänder på det. 

Och lär dig tillfredsställa din man så kanske han inte känner behov av att dra sig i snabeln.

Va!?!? Att onanera har inget med otillfredsställt sexliv med partnern att göra. Kanske för dig dock, men långt ifrån för alla.
  • Robbanlixom

Haha va i hel.ete hur kan du jämföra otrohet med att han satt och runkade?.. Helt sjukt så osäker du är på dig själv:)

• onanidebatt

Jag hoppas att ni hade gjort det klart för varandra att det inte va ok med ononi innan du blev arg o kasta ut honom. Annars fattar han nog inte.

Däremot tror jag att det kan vara lite av en generationsfråga hur öppen man är med onani.

• zeeeebra
    Anonym (hellu) skrev 2014-08-14 08:57:27 följande:
    Va!?!? Att onanera har inget med otillfredsställt sexliv med partnern att göra. Kanske för dig dock, men långt ifrån för alla.
    Sa ingenting alls om att alla onanerar pga av otillfredställelse. Sätt inte ord i mun på mig. 
    Jag sa det direkt till person som skrev inlägget vilket jag markerade med ordet "din" framför man. Vilket då blir "din man" som resulterar i "din" som i hennes (alltså personen som skrev det första inlägget) inte "din" som i alla personer i världen. Hur du nu fick det till det har jag ingen aning om.
    Och det är bara en uppfattning jag fått efter att ha läst det hon skrivit. 
  • Anonym (nyfiken)
    zeeeebra skrev 2014-08-14 08:48:32 följande:

Språket är flytande och ordens innebörd är alltid subjektiva, så visst går det att lägga vilken innebörd i ordet otrohet som du vill, sen att man blir missförstådd om ens egna innebörd skiljer sig för mycket från vad andra anser är smällar man får räkna med om man envisas med att behålla den avvikande betydelsen för ordet.
    Så det handlar visst om åsikter vad otrohet är i allra högsta grad.
Svar på tråden Den jäveln runkade!