Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
HAHAHAHA Ja du lär då aldrig få nåt bra "familjeliv"! så jävla sorgligt
Vad fan är det med folk? Och den här tråden? Börjar misstänka att den ligger länkad på något 14is forum
Var vänlig säg upp ditt svenska medborgarskap så du aldrig får rösta.
Var vänlig flytta till valfri del i tredje-världen där människor fortfarande lever från din tankegång, fram till 1800 talet.
Så kan jag jobba med en ny lag: "Kill it before it lays eggs!"
//Kvinna
Det handlar väl för fan inte alls om olika åsikter. Otrohet är ett ord som har en betydelse e.g. att man har sex med en annan person utan sin partners medgivande. Sen får väl folk tycka va fan de vill om att runka i ett förhållande men inte fan är det otrohet hur ni än vrider och vänder på det.
Ni kan inte hitta på betydelser för ord bara för att ni känner för det.
Och lär dig tillfredsställa din man så kanske han inte känner behov av att dra sig i snabeln.
Säger bara freedom för din man!
Det handlar väl för fan inte alls om olika åsikter. Otrohet är ett ord som har en betydelse e.g. att man har sex med en annan person utan sin partners medgivande. Sen får väl folk tycka va fan de vill om att runka i ett förhållande men inte fan är det otrohet hur ni än vrider och vänder på det.
Och lär dig tillfredsställa din man så kanske han inte känner behov av att dra sig i snabeln.
Haha va i hel.ete hur kan du jämföra otrohet med att han satt och runkade?.. Helt sjukt så osäker du är på dig själv:)
Jag hoppas att ni hade gjort det klart för varandra att det inte va ok med ononi innan du blev arg o kasta ut honom. Annars fattar han nog inte.
Däremot tror jag att det kan vara lite av en generationsfråga hur öppen man är med onani.