• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Anonym (Brunk)

Tänk om han skulle suttit och brunkat! Det hade nog höjet ett ögonbryn till!

• Du är en riktig stjärna

Ts. Du borde bli politiker där du kan förslå lagar om onani och varför inte emot att bajsa också när vi ändå är igång? 3 Bajsar max i veckan därefter krävs läkarintyg. Skulle inte det vara någonting? För övrigt så borde din (ex?) pojkvän/sambo vad du nu väljer att kalla det, skratta åt dig och tycka det är jävligt skönt att slippa dumpa dig nu när du visat vilket stolpskott du är. Såna som du borde inte få sprida sina gener vidare. Tvångskastrering borde återinföras.

• Onkel Stewart

Haha, ja du, jag tror att det hela grundar sig i att du är osäker i dig själv, det är fullt normalt att njuta på egen hand, det är väldigt avstressande och harmoniserade. Det är inte otrohet hur man än vrider och vänder på det. Ge stackarn en ärlig chans till.

• truck3n

Va fan är du seriös låt mannen ha lite privatliv för fan alla måste la få dra i den sure nån gång..

• Hans Anonym

Hahah han var alltså otrogen med sig själv, shit. Vilken stjärna. Dumpa honom och sök psykiatrisk hjälp. Om ditt kontrollbehov sträcker sig så långt att din partner inte kan runka behöver du hjälp innan du kan vara med någon...

• Fr4zz3

Haha vill inte göra nåt personligt påhopp men ni e ju fan otroliga! Om han skulle kramat sin mamma hade han varit otrogen då ? Hade han kramat sin pappa så kanske han hade varit bög ?! Eller sitt syskon incest ? Jag menar de e ju i princip lika naturligt som att onanera !?

• hittapa

Så du tänkte hitta en ny kille som inte gör sånt... hmmm.. en utan armar i så fall kanske.. men dom hittar säkert på något så de kan göra det också.. lycka till att leva som SINGEL. Föresten så finns det nog många av dina tjej vänner som gör samma sak.. om de nu inte låtsas vara kristna stofiler.

• Kille88gbg

Jag hoppas verkligen att din kille träffar någon ny med normal syn på onani! Jag tycker på riktigt att han borde kasta ut dig som förbjuder honom att njuta av sin egen kropp!

Svar på tråden Den jäveln runkade!