• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • Anonym (Antik tråd)

Men sluta svara i en 2 år gammal tråd, puckon!!!!!!

• Anonym (Antik tråd)
    sireno skrev 2014-08-13 20:08:05 följande:

Vissa människor är så patetiska att det är ett under att dom överlevt spädbarnstadiet. Trodde naturen hade lite kvar av att sålla bort dessa individer. Det värsta är att dom får ha körkort och rösträtt. Antagligen har tjejen psykiska problem som hon borde söka för och inte försöka skuldbelägga någon annan.

Det finns en viss risk att personen som startat denna tråd bara vill se reaktionerna av det hon skrivit och inte alls tycker så i grund och botten.

2 ÅR GAMMAL!!!!!!!!
  • Anonym (nyfiken)

Jag vet att tråden är 2 år gammal men jag är nyfiken.
    Om du finns kvar här ts, hur gick den sen för er?

• Snubbe

Hoppas VERKLIGEN för alla framtida mäns skull i ditt liv att du berättar INNAN ni startar en relation att du anser onani vara jämställd med otrohet och att han åker ut. För det innebär en STOR risk för din del att ditt liv kommer spenderas utan sex alls. Juuuuust sayin.

• Lyckligt gift handtrallare
    Han runkade nog mest før att du inte kan tillfredställa honom gissar jag på...
    Kasta uta han så kan han bli lycklig
    Män har ett bra mkt større seksuellt behov än kvinnor, något som många hondjur inte førstår verkar det som ...
  • vampyria2
    Anonym (Antik tråd) skrev 2014-08-13 20:01:49 följande:

Men sluta svara i en 2 år gammal tråd, puckon!!!!!!

Jaa för det finns säkert inte andra som tänker likadant som TS i den här gamla tråden och kanske får sig en tankeställare eller?
  • mpd

Angående att TS tycker att det otrohet: jag kanske tycker att bananer är pengar men inte startar jag en tråd och klagar på att jag inte kunda betala med en banan i kassan på ICA.

• Anonym (Jag)
    Anonym (nyfiken) skrev 2014-08-13 21:18:02 följande:

Jag vet att tråden är 2 år gammal men jag är nyfiken.
    Om du finns kvar här ts, hur gick den sen för er?

Hon kastade ut honom, fick en ny pojkvän, kastade ut honom också, fick ytterligare en ny pojkvän... och när hon kastat ut honom också, fattade hon att det hon höll på med inte funkar i längden.
    Så, då skaffade hon en ny pojkvän och när han sov tog hon superlim och klädde hans handflator med grovt sandpapper.

Nu är dom gifta och har tre barn. LOL
  • Anonymaförsvarare

Va fan gör de att han runka?????? Du bör fan skämmas som blir så jävla arg för en liten jävla skitsak!!!!!!!!!!!! Han får väl förfan göra som han vill din dumma jävel!!!!!!

Svar på tråden Den jäveln runkade!