Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Köper inte de där alls. Kom igen som om du aldrig tillfredställer dig själv när han inte e hemma! Biologisk drift kvinna!
Men allvarligt, ni som tycker det är otrohet med onani borde på allvar söka proffesionell hjälp. Ni måste ju ha en rubbad relation till både sex och män i allmänhet! Det måste ju bottna i något väldigt tragisk som ni råkat ut för?!!! Att ni ens har förhållanden förvånar mig!!! Och ja, jag är själv kvinna, och jag uppmuntrar min man att onanera mera!!
Då är det du som är problemet. Hade du tagit hand om din man så hade inte han runkat. Så mitt tips till dig är att tänka om och ta tag i dig själv gå ner till närmaste underklädes butik och köp dig stockings, sensuella troser med öppen gren och ge din man en riktig omgång i sängen. Fortsätt att ge han sex varanan dag så kan jag lova dig att han inte runkar mer.
Jag skriver nog för dom flesta männen. Tro mig att genom att ger din älskade sex så är han trogen dig för alltid. Du som kvinna ska inte förvänta dig att din man kan gå utan sex som du själv kan göra. Vi kan helt enkelt inte tänka klart, consentrera oss, vi blir förbannade för ingenting och vi kan även få tankar på att våra kvinnor är otrogna.
Skyll helt enkelt inte på din man utan tänk över på varför han gjorde det istället. Svaret är ge han mer sex och njut själv
Mvh
Mitt råd ger resultat ;)
Du har rätt att tycka vad du vill, men du har inte rätt att kalla han "den jäveln" pga att han gör vad han vill. Dumpa honom om det inte passar dig, men släng inte skit på honom för att han är den han är.
Då är det du som är problemet. Hade du tagit hand om din man så hade inte han runkat. Så mitt tips till dig är att tänka om och ta tag i dig själv gå ner till närmaste underklädes butik och köp dig stockings, sensuella troser med öppen gren och ge din man en riktig omgång i sängen. Fortsätt att ge han sex varanan dag så kan jag lova dig att han inte runkar mer.
Jag skriver nog för dom flesta männen. Tro mig att genom att ger din älskade sex så är han trogen dig för alltid. Du som kvinna ska inte förvänta dig att din man kan gå utan sex som du själv kan göra. Vi kan helt enkelt inte tänka klart, consentrera oss, vi blir förbannade för ingenting och vi kan även få tankar på att våra kvinnor är otrogna.
Skyll helt enkelt inte på din man utan tänk över på varför han gjorde det istället. Svaret är ge han mer sex och njut själv
Mvh
Mitt råd ger resultat ;)
Allvarligt? ?
Att bli arg över att en kille runkar är typ som att säga åt någon sluta andas för att leva. ???? ????
Haha det var nog det sjukaste jag har hört! Shiiiet han runkade, vaga gå och häng honom nu! Om du slänger ut honom för att jan runkade vilket i sig är helt normalt för en man tycker inte jag att du respekterar de manliga behoven! Och om du slänger ut honom för det tror jag inte du älskat honom överhuvdtaget! För annars hade du inte sökt såna anledningar att slänga ut honom hahaha
Var det de bästa du kunde hitta på för att bli av med honom? Om du inte älskar honom kan du ju säga det till honom inte ta ut det över att någon gör mågot som är lika normalt som att handla mat hahah
Hade han plep? Isf borde du slänga ut han genom fönstret. Fyfan för sånt!
Ok, har suttit och läst här ett tag nu.
1. Kan alla som försöker övertala folk att börja onnanera på grund utav att det är "skönt" snälla sluta. Onnani är olika för alla människor. Folk väljer att inte onnanera på grund utav olika orsaker som vi inte har något med att göra. Respektera detta! Detsamma gäller tvärt om också. Alla har vi en orsak som ligger bakom till vad vi gör och inte gör. Vi tar våra egna beslut och utför våra egna handlingar.
Respekt. En stor faktor i ett förhållande. TS, har du pratat med din man om runkandet? Har du förklarat för honom hur det får dig att känna dig? Hur länge sen och hur många gånger har ni diskuterat ämnet? Vad har han sagt om det?
Utifrån det jag har läst från dig (TS) så får jag intrycket av att din man satt och runkade och du kom hem oväntat? Satt han i hallen framför dörren eller inne i sovrummet? Just nu låter det bara som att du kom hem, såg honom och slänger ut honom! Har du pratat med honom om VARFÖR han runkar? Han kanske har något behov som har råkat förbises? RESPEKT! Det går åt båda hållen. För ert förhållandes skulle, prata och fråga varför!
Jag tror att om ni bara sätter er ner, pratar lungt och FRÅGAR hur den andre känner sig, vad denne vill, BERÄTTAR vad DU vill så kommer allt att lösa sig. En relation handlar om att GE och TA. Inte bara ena. Om ni nu älskar varrandra så hoppas jag att ni kommer lösa era problem. Om inte, då kanske ert förhållande inte är värt din eller hans tid. Så sätt er ner och prata!
Önskar er all lycka och hoppas ni klarar er!