• Anonym (Förbannad)

Den jäveln runkade!

Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.

• Svar på tråden Den jäveln runkade!
  • forstarMEN

Jag förstår hur du känner. Gjorde det själv förr. Allt var "tabu" tanken på att min partner skulle runka var tabu. Att se porrfilm excisterade inte.. över huvud taget. Analsex var djävulens påfund. Minns en gång när mitt x hade rakat pungen och berättade för mig, jag fick spel. Varför det.. vilken jäkla porrfilm har du tittat på.. osv osv.
    Nu kommer mitt stora MEN. I mitt fall tror jag det handlade om att jag själv inte funnit min sexualitet, jag kände mig otillräcklig och även svartsjuk. Nu är jag lite äldre (40 +) och har världens bästa sexliv. Vi kan onanera tillsammans.. bredvid varandra- oerhört eggande.  Vi har ofta sms sex, mms och telefonsex. Helt underbart att veta hur kåt han blir på något jag skriver till honom eller en bild jag skickar..
    Ja alla är olika, alla kan inte förstå varför man ha en sådan syn som du har och jag har haft. Bakgrund, uppväxt, tidigare erfarenheter, osv osv. Listan kan göras hur lång som helst. Men jag pratar av egen erfarenhet, sex kan vara så mycket mer.. Sex är underbart inget man ska smyga med. Det är vetenskapligt bevisat att mannen ofta har en högre sexdrift än kvinnan, men det är också bevisat att desto oftare du har sex desto större lust får du. Onani påverkar belöningscentrum i hjärnan - ger ett välmående, det kan även förbättre din partners prestationer tillsammans med dig.. uthållighet tex. Dessutom så är det bra för en kvinna att "lära känna" sitt underliv. Vad är skönt, hur vill du ha det. Så du kan visa din partner rätt.. Många kvinnor vet inte ens hur de ser ut "där nere"... Om du älskar din partner så tycker jag att ni ska försöka prata om detta gärna med någon professionell så att ni kan förstå varandra... Gör inte detta till något fult

• Jawbreaker

Rent hypotetiskt då, om han fantiserade om dig när han onanerade, är han fortfarande otrogen, enligt dina "normer"?

• Ruska Drumling

Tänkte du på om han runkade med höger eller vänster hand? Om det var vänster, så fantiserade han om någon annan. Var det höger, så lättade han nog bara på dagens spänningar.

• Linnea1994

Finns det någon som förstår eller håller med TS nu för tiden?
    Låter ju annars absurt med folk som vill lägga sej i sin partners onani!

• Moderator
    App app app!

Diskutera sakfrågan och låt bli att kalla varandra för idioter och andra mindre smickrande saker!
    Tänk sak och inte person!

Vid eventuella frågor vänd dig till supporten: support@familjeliv.se
  • är alla namn upptagna

Wow vad en 2 och ett halvt år gammal tråd kan beröra :)

Hoppas att ts (antar att det betyder trådskapare) och hennes runkande hälft har funnit frid och harmoni i ert förhållande, med eller oberoende av varandra.

Frugan sover fortfarande så jag går nog på toaletten och "smygrunkar" lite. Vill ju inte utsätta damen för våldtäkt :-P

• Anonym (Antik tråd)

VAD är det för fel på folk? LÄS åtminstone de SISTA RADERNA innan ni svarar!

• Pillanns

Tycker att det är helt ok.... Min man behöver inte runka men vill han göra det någongång så är det helt ok.... Det är ju hur mänskligt som helst....

• Ullis

Hans vinst och din förlust om du bryter upp för en sådan naturlig sak. Förhoppningsvis hottar han en kvinna han kan göra det tillsammans med. Har du ställt dig frågan varför han gör det?? Idiot.

Svar på tråden Den jäveln runkade!