Den jäveln runkade!
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Nu har han gjort sitt, den jäveln satt och runkade när jag kom hem men nu åker han ut. Jag blir så förbannad på sånt här. Hur ska man få en kille att respektera en, fy fan säger jag.
Jag känner med dig!
Min FÖRRA sambo valde att onanera istället för att ha sex med mig, å då kan jag lova att jag ansträngde mig!
Jag är inte blyg eller så heller, gillade att ge honom oral sex m,m.
Tyvärr så runkade han varje dag vilket resulterade i att vi hade sex ca 1 gång/ månad.. jag kan lova att jag kände mig sexig och hade ett gott självförtroende innan! men som sakta men säkert FÖRSVANN!! Jag kämpade i 3 år!!!
Hade jag haft möjligheten att slänga ut/göra slut så hade ja gjort det tidigare än ja gjorde, trodde jag älskade honom men insåg att det inte riktigt var så...
Och det betyder inte att man är kontrollerande eller svartsjuk eller annat heller för den delen för er som bara kastar massa skit på TS...
Jag säger bara Grattis!!!
Men va!? Vrf skulle han inte få göra det?????
Håller
helt med!
Kan berätta om mitt tidigare förhållande (tack gud att
det är över).
Det började bra.
Vi tittade på Big Bang Theory
nästan varje kväll och skrattade ihop. Vi stimulerade verkligen
varandras humor och förstod varandra i vardagsrummet. Men efter ett
tag så dämpades skratten och jag tror att hon faktiskt inte
skrattade hjärtligt det sista året.
Det kulminerade.
En
vinterlunch förra året behövde jag hämta en handduk till
träningen och åkte hastigt hem. När jag kom in hörde jag
välbekanta ljud från vardagsrummet. Tror ni inte diafragmaslynan
sitter o garvar öppet till, WAIIIT FOR IT.... BIG BANG THEORY!!!
Inte
konstigt att vi inte skrattat ordentligt ihop på över TVÅ ÅR när
det aset sitter o tömmer magen på lust hela jävla dagarna! UTAN
MIG. Well, jag gjorde som alla killar gör: Brutal misshandel och sen
satte jag mig och drack öl och förde monolog om sport och nakna
tjejer.
What
did the five (5) fingers say to the face?
/Slap!
är du efterbliven? är han otrogen mot dig med sig själv? alla män runkar det är fakta och nej de är inte respektlöst mot dig de är mer respektlöst av dig att inte låta honom göra det! hade du varit snäll så hade du hjälpt honom komma istället för att bli sur!
Prova själv! Det ääär skönt!
deal with it
Det är kvinnor som dig som gör att män söker sig utanför äktenskapet. Att runka är normalt det borde dina föräldrar ha lärt dig. Löjligt.
Bästa tråden jag läst... oslagbar läsning! Underbart.
Haha, det är lika mycket otrohet som att du tar dig själv på bröstet. Om han ersätter sex med runkande hela tiden då förstår jag irritationen men otrohet är det verkligen inte.
min man satt och bajsade när jag kom hem en gang fatta att han fick spö sen