• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • svartaskalman

Hua Grisen!
    Det låter inte roligt. Ta ett dussin hela vitpepparkorn och svälj hela. Det kan faktiskt förebygga.

• Betty2

Amadea: Jag kollade precis. Om man går till ditt krypin i nya versionen ser man inte din blogg/DB alls (men däremot kan man läsa/se allt i din grav-kalender, även om man inte är inloggad alltså). Jag försökte hitta din blogg den andra vägen, via senast uppdaterade, men lyckades inte hitta den - så jag vet inte säkert vad man kan läsa som "ej inloggad" i bloggen.

• Fröken positiv

Grisen: Stackars dig. Inge lätt med båda kultingarna sjuka. Säger som SS, svälj hela pepparkorn. jag brukar ta kryddpeppar. Hoppas att du klara dig från att bli sjuk!

Fia2: Försökte skriva ett inlägg i dig GB. Hittade ingen ikon. Får skicka en hälsning härifrån istället!

• Linkan71

Ville bara säga hej och att det känns bra att så många äntligen väntar smått eller reda har fått.

Tina

• Grisen81

pepparkorn!! får man inte ont i magen då? Är inte det starkt för magen?

• Fröken positiv

Hej Tina!
    Roligt att "se" dig igen.

Grisen: Nix inget magont. Har alltid funkat på mig!

• Betty2

FP: Det beror på att jag inte har uppgraderat mig än. Så man måste nog vara inloggad i den gamla versionen för att kunna skriva till mig.
    En fråga till alla er som har uppgraderat. Kan man fortfarande inte skicka PM i nya versionen? I så fall kanske jag väntar lite till med att uppgradera... Och tills de har fått ordning på det där med bloggen, så att den (första delen av texten) inte blir synlig för alla.

• Betty2

Tina: Hej förresten, vad roligt att se dig här!

Pandy: Hoppas du inte blir smittad och att pojkarna snart mår bra igen.

• Betty2

Just det, du heter ju inte Pandy längre. Grisen menade jag så klart.

• svartaskalman

Här var det tommare än i graven

Svar på tråden Dansa med vargar 2