• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Amadea

Ja tänk vad hemska om man som mamma tyckte att ens barn var fult hemska tanke.
    Stakars barn i så fall

• svartaskalman

Amma på du tjejen så är de nog snart väck. Jag har nog sett hur det kan gå...

• svartaskalman

En vän till mig tyckte att hennes dotter såg ut som Skalman Men en sööööt Skalman, och ät och sov klocka hade hon oxå första tiden

Jajustja middag var det...

• Betty2

Hej på er!
    Snart dags för middag här med tror jag...
    Tänkte bara berätta att det närmar sig en ny jämn placering! (Men jag gissar att jag inte får så många besökare nu eftersom jag fortfarande har den gamla versionen. )

• Betty2

Var det förresten någon som visste om det går att skicka pm i nya versionen?

• Fröken positiv

Hej Fia! jag tror inte att det går än. Jag kör också lite dubbelt, både gamla och nya.

Ang. vackra bebisar har jag faktiskt varit med om att titta ner i en barnvagn och rygga tillbaka. Det var jättehemskt. Stackars den mamman.

Nu är det dags att åka och handla. Har väntat på att Zeke ska komma hem, vill inte åka själv eftersom jag känner mig lite konstig.
    Tänk om vattnet går på ICA?

Vi ses senare!

• Betty2

Hej FP! Hoppas det där "känner dig lite konstig" betyder att det är något på gång nu. Vem vet, när du tittar in här nästa gång kanske du är mamma.

Svar på tråden Dansa med vargar 2