• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Majblomma12

Njae, är inte skolan ritad av G L? Jag bor tre kvarter från torget, snett emot ett välkänt, gult hus. Vårt hus är också ritat av G L.

Och området med ungdomar utan jobb har jag varit många gånger. Mycket gamla vänner där.

• Hstintan

Hm. Kanske inte menar samma:
    jag trodde torget som börjar på bokstav 5 på lärt vis...

Bor ni i HR eller Br nu?

• Majblomma12

Jodå, det är det toget. Och arkitekten heter Gunnar Leche.

Vi har en bostadsrätt.

• Hstintan

Aha. Blandade nog ihop.

Vad är ert drömboende då? Lgh eller hus? Hur stort? Är det mycket dyrare än vad ni har nu?

Jag vill leva också så jag funderar på om man sälja med byteskrav på en HR närmre stan. Vill inte få högre boendekostnad än vad vi har nu.

• Hstintan

kollade in skolan nu Den är verkligen coool. Har du varit inne i den?

ÄR det där pyret ska gå sen?

• Majblomma12

Kanske det, ja.

Jag trivs i lägenhet, gammal från 20-talet, som vi ahr nu. Så mitt drömboende vore ju en fyra eller femma i samma kvarter.

Nu är det foodtime här. KRAM

• Hstintan

Smaklig spis!
    Själv får jag vänta ett litet tag.

Kram, Stintan

• Fröken positiv

Mycket att fira idag.
    Vi har äntligen köpt en spjälsäng och det är bara 8 platser kvar till nr. 3000 i min GB. Tänk så spännande! Vem blir den lyckliga?

• Fröken positiv

Det verkar inte som om jag behöver bjuda på något idag. Fortfarande 6 platser kvar till 3000!

• Zeke sur

Är stintan i närheten? Eller bara online?

Svar på tråden Dansa med vargar 2