• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Amadea

Inte den "från A till bebis"?
    jag skrattade gott många gånger då jag läste den.

• Majblomma12

Tydligen! .-o

Nej, det har inte blivit av, faktiskt. Min biblotikariepolare tjatar på mig, hon säger attd en är så rolig. Kanske skulle önska mig den till födelsedagen, då?

• Fröken positiv

Ior: Saker och ting är inte alltid vad man tror.

Jag fick Stora barnboken i julklapp. Den tycker jag är bra + Lennart Nilsson förstås. Har också fått en om hur man gör bra barnmat. Vi får väl se hur mycket jag kommer att använda den.

• Majblomma12

FP, det är synnerligen sant. Ville bara ta ner er något hack, innan ni förlorade er allt för långt bort i rosa tyll och romantiska skimmer.

Amadea, pussa på gullungen från mig!

• Betty2

Hej alla!
    En fråga: Jag tänkte precis uppgradera till nya FL (bättre sent än aldrig ) och undrar om jag kan skippa bloggen så länge, och fixa det senare? Alltså inte fylla i något namn och ämne för bloggen utan göra det vid ett senare tillfälle? (Jag inser att DB inte kommer synas i nya versionen då, men det kan gärna vänta tills jag har bestämt mig för hur jag skall göra och vad den skall heta... Funderar nämligen på att byta nick, nu när man har den valmöjligheten.)

• Fröken positiv

Ior: Kan ju bara inte låta bli att retas.
    Amadea: Pussar från mig också. Nu ska jag klä mig och se om jag kan få något gjort.
    Ha en härlig dag.

• Majblomma12

Absolut, Fia. När du uppgraderar får du möjlighet att välja vilka ikoner du vill att andra ska kunna se. Låt då bara bloggikonen vara, så kan du vid senare tillfälle ändra. skulle du trots allt vilja ha med dina gamal anteckningar så kvarstår spärren du lagt in om begränsningar i läsbarhet även på beta-sidan. Dessutom kan du alltid ändra namn på bloggen senrare, eller skapa en ny, även om du väljer att aktivera ikonen nu.

Svar på tråden Dansa med vargar 2