• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Majblomma12

Nej, jag tror inte det. Inte vad jag vet i alla fall.

• Fröken positiv

Nix, Pricken får en grabb till och Ior får en flicka som bara älskar rosa, volanger och vill växa upp och bli precis som barbie.

Hittade den här boken. Vad tror ni om den? www.bokus.com/b/9189086821.html

• Majblomma12

Hemska, horribla tanke, FP. "Jag har närt en bimbo vid min barm!" ( )
    Jag har sett den där boken i butik. Inte alls dum. Vänder man på den så är det pappans del.
    Dessa köpte jag f.ö. till de blivande far- och morföräldrarna i julkalpp: www.adlibris.se/product.aspx&s=1

• Fröken positiv

Har sett dem också. Jag älskar ju sådana böcker medans Zeke är lite mer restriktiv. Jag vet bara att jag skulle ha uppskattat att få en sådan bok ifylld av mina mor och far föräldrar.

Är nog inte så dumt...

• Amadea

Du menar FP att Åsnan får en tjej som ska ha tre söta pojkar springades runt henne (H, A & Prickens 2.a)

• Fröken positiv

Japp, och hon kommer att sitta i sin vackra volangklänning och vifta med ögonfransarna i bästa Scarlett O'Hara stil.

• Majblomma12

Har ni glömt att jag tyckte mig skita en treklöver på UL?

Svar på tråden Dansa med vargar 2