• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Majblomma12

Åh, men då är du i gott sällskap! Vi har två ruvare i tråden och en som snart "ska till". En av ruvarna har dessutom precis testat positivt! Vi får hålla tummarna för dig.

• LillaSparven

Hejhej! Så trevligt, roligt med nya vänner och trådar! Ska berätta lite om min story! Jag är då en tjej på 26 år som i 4 år försökt bli gravid. Mera egentligen, men en hjärtoperation kom emot och förstörde under ett år. Så jag räknar det som 4 intensiva år, utan avbrott! Har gjort ett IVF(februari-05) som inte ledde till något befuktat ägg alls, trots att både ägg och spermier var fina sa dom..Vi tog nya tag direkt och fick då göra ICSI(maj-05). Resulterade i 9 befruktade, 2 till mig och 2 till frysen. Fick dock en blödning några dagar före testdag. Tog paus över sommaren, för att sen göra stim.FET i november. Blev dock inget..slemhinnan blev inte tillräckligt tjock. Men nu, 3.2, var vi då äntligen på FET, så nu ruvar jag på ett ägg, det andra klarade inte upptiningen. Så nu hoppas vi!! Det var min story! Tack för att jag får vara med!

• Lajsa

Hej alla!
    Sitter på jobbet och har tändstickor t hjälp för att hålla upp mina blå
    Lilla Sparven vad kul att se dig här
    Ha en bra dag själv ska jag och shoppa på IKEA lovar det får mig att bli piggare ska bara dricka en kopp och sen tar jag jobbets bil och kör gasen i botten...
    här ska det shoppas

• Majblomma12

Lajsa är den här trådens shopaholic, Lilla Sparven. Vi gör alla vad vi kan för att stötta henne i beroendet.

• LillaSparven

Lajsa - Trevligt att vara här!

Iors syster - Jasså, ja det var ju bra att veta!

Vad har ni för väder där borta hos er nu? Where ever u are..?

• Majblomma12

I Sveriges mage är det gråmulet och nån minusgrad. Städväder skulle man kunna säga.

Hej FiaF! Hur mår du idag då?

• Fiaflopp

Jodå,jag mår ganska bra faktiskt,ser ut som om grabben förstod vad jag pratade om...
    Fasen att det inte går att skriva PM i denna nya sida!!!
    Kan inte logga in på gamla heller...testade men lösenordet var fel,provade med både mitt gamla och det nya

• Majblomma12

Va? Vad konstigt - jag kan logga in mig på båda sidorna. Maila Patrik och klaga!

Svar på tråden Dansa med vargar 2