• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Majblomma12

Ja, minns du mian trippelkoppar hemma hos dig?
    Aj, aj, slog lille plutten sig nu?

• Fröken positiv

Ior: Nu under den sista månaden, give or take...

Pricken: Det finns små tyghjälmar att köpa. Har sett dem på tradera.

(Det är inte bara Lajsa som blivit shoppoholic)

• pricken74

Ja jag vet inte om det var bakhuvet denna gång han låg nedanför sin merca vet inte om han försöket tjuvåka utan mamma han sitter nu och suger på fingrarna med snor på
    I morse kröp han och halkade och slog i pannan så den blev blå. mycket ska dem stå ut med.

Ja dina trippelkoppar bäst var ju när du inte ville ha mer kaffe men 30 min senar går ut i köket och undrar om det inte fanns meer kaffe. du är skön. Ingen blyger där inte.

• pricken74

FP: tyghjälm...learning by doing är det som gäller här även om det inte funkar alltid..vägrar faktist trä på en tyghjälm.

• pricken74

Hur mår du annars FP? är det förvärkar du har? När ska du till bm nästa gång?

• Majblomma12

Ja känd' mig som hemma, ja, Pricken. Norrlandsblodä kom som fram i mä när jag kom till Pajala, vettu!

• Amadea

Jag drog ner på mitt kaffedrickande i typ oktober & lillan sista jan.
    Nu drickar jag inte så mycket kaffe, mera te. Drack en kopp i söndags sist

Make satte sig med tidningen så nu är jag här igen

Hade hoppas att J skulle vakna så vi kunde ut & gå. men än sover hon & jag vill inte väcka henne

• Amadea

Hur många paket kaffe måste jag köpa innan Åsnan kommer på besök.
    Räcker ca 2st 1/2 kg paket???

• Majblomma12

Amadea, J är vaken och på jobbets edan mååånga timmar.

• Fröken positiv

Ior utan kaffe *ryser vid tanken*

Pricken: Han skulle bli jättesöt.

Har några hugg och smådragningar, men inget som kan kallas värkar. Ska till Bm imorgon em. Hoppas att få göra ett UL på måndag om inget hänt innan dess. Vill kolla så att moderkaka och navelsträng fortfarande funkar som de ska.
    Kan bli knivigt att få tid, de är väldigt restriktiva i min stad.

Annars med er då?

Svar på tråden Dansa med vargar 2