• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Majblomma12

Filosofia. Tycker Fia är en klok människa som tänker först och talar sen.

• LillaSparven

Hallå! Kan ni hjälpa mig? Jag gjorde nyss ett inlägg om hur äggen klassas vid insättning. Kan någon svara? Nån som vet? Är det typ från 1:a klass osv...?

• Majblomma12

Tyvärr, Lilla Sparven, på min klinik har de ladrig pratat om äggen i klasser. De har bara sagt att de varit fina.

• LillaSparven
    Too bad..Jag undrar vad det betydde då när det står i mina papper att mitt ägg var först 4-celligt, sen följande dag 5-celligt och 3:dje klass..
  • Amadea

Ja samma för mig.
    Och detta var väl oxå beroende på vilket anatl celler man hade förväntat sig på dem,

• Majblomma12

Jag förselår att du vänder dig till Angla här på FL. Hon är närmast expert på området och kan väldigt mycket om detta.

• Amadea

Två dagar efter befruktning brukar det vara 4-celliga ägg.
    Då har 1 delat sig i 2 som har delat sig i två => 4 celligt.
    Ett 5 celligt har nog tappat celler på vägen. Dvs ett 3 dgara odlad som fölorat 3 celler.

Detta är lite spekulation från min sida!!!

Svar på tråden Dansa med vargar 2