• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Amadea

Japp. jag ar längtat så efter att få göra det
    Minns oxå hut jag längtade efter att få titta & köpa vagn

• betty2

Någon som har märkt att det här hänt något?

• betty2

Om allt har funkat som det ska så har mitt nick även ändrats i era adressböcker, så det viktiga är bara att ni vet att det är jag. Tyvärr kunde jag inte komma på något smartare - hade gärna velat ha ett roligare nick typ som era "Liten Leo, Iors syster, SvartaSkalman" osv, men jag har fullt av snor i hjärnan och kan inte tänka riktigt... Men nu har jag i alla fall äntligen ett nytt nick, något jag har längtat efter länge!

• betty2

Jag kan förresten tillägga att jag givetvis inte blir arg om någon råkar skriva fel och skriver mitt gamla nick. Men när ni kommer ihåg får ni gärna använda det nya, jag måste ju lära mig att "lyssna" på det nu.

• betty2

Nu får jag nog hoppa runt i en massa list-trådar och ändra mitt namn. Vad mycket jobb jag har orsakat för mig själv!

• Majblomma12

Betty, gillade du inte mitt förslag, eller?

Svar på tråden Dansa med vargar 2