• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Majblomma12

Åh, nu MÅSTE jag ha kaffe. Can't put it off any longer!

• Amadea

Hello!

Läget alla vänner??
    Lajsa: Vem vet en natt kasnke jag sitter här på FL jag med med en tjej i knät som inte vill sova. Men just i natt var hon snäll

Hej LillaSparven

FF: Jag kommer åt gamla sidan & skickar PM därifrån

• Majblomma12

Hej nyckelpigan!
    Så där ja. Nu ligger den ljuvliga doften av kaffe tung över lägenheten. Ärligt talat, det finns få njutningar i livet som går upp mot att hälla kokhett vatten över nymalt kaffe, blanda om ochs en trycka ner pressolocket. Sen hälla upp den kokheta, svarta drycken och få ta sin första sipp. Ahhhh...

• Amadea

Åh det brukar kunna lukta så himla gott från Kaffe"fabriker" när de håller på att rosta sina bönor (tror det är det de gör när det luktar så gott).

• Majblomma12

Japp! Och jag bor ungefär tvåhundra meter fårn ett kafferosteri. Tänk dig det på sommarn, Amadea.

• Amadea

I know!!!
    I've lieved there

Även i staden där min mormor bor fanns det en kaffe fabrik när jag var lite & jag gillade doften redan då

Just ja kaffet håller på ta slut här hemma. Måste skriva upp det på inköpslistan. Det blir många fikabesök framöver tror jag...

Svar på tråden Dansa med vargar 2