• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Fröken positiv

Till alla raringar som peppar i min gb vill jag bara säga "Tack!" Tyvärr är jag alldeles för trött för att svara er personligen ska se om krafterna återvänt i morgon.
    Gnatt!

• Hstintan

Hej mina fina brudar! Och vargar!
    Det är så mycket spännande i tråden nu så man känner sig helt normal och tråkig.. eller normal och normal.

Nyfödda barn, bebisar på g och positiva gravtest. Själv har jag ingenting spännande att rapportera.

Bara att jag bjudit min M på supergoda meze och smarrig hallon/mango-bakelse. Samt en skiva med en artist vars konsert jag tänkte att vi ska gå på i vår. Födelsedag här hemma alltså! Får se hur denna kväll avslutas på bästa sätt

Förresten: välkommen Lillasparven!

see ya all!

• Hstintan

FP: glömde vinet. Självklart har vi druckit gott vin också

• Betty2

FP: Jag hoppas du såg länken jag klistrade in till dig någon/några sidor bak i tråden. Annars får du kika på den när du inte är lika trött.

• Java

Betty2: skulle precis klanka på dig, och säga att du har en snuskigt lik bild som min vän Fia. Men efter att snabbt ögnat dagens inlägg fattar jag att jag redan känner dig

En fråga B2: vad är det för fel på "Java", eftersom du inte nämde det som ett påhittigt namn!! Jag tyckte själv att jag var sååå påhittig. Och sedan kom bönan...ännu mer påhittigt
    Nejrå vännen, jag skojar naturligtvis!!

Men hur skall jag kunna byta namn på dig!? Lika svårt som med alla kompisar som gifter sig och byter efternamn. I min värld (och i adressböcker) pratar jag om dom i gamla flicknamnet!

• Java

Fråga: är det bara jag som inte kan skriva i LL's GB??? hon säger sig vara uppgraderad, men jag kommer inte åt hennes GB i den nya versionen. Que? vad är fel?

• Fiaflopp

Morning alla glada,nu kan man skriva PM även i Beta...

• Majblomma12

God morgon!
    LL TROR att hon uppgraderat sig, men det gick nog lite tossigt till på vägen, se min blogg.

• Fröken positiv

God morgon!
    Är bara inne en snabbis för att tala om att ingenting har hänt i natt heller. (Har ju fått anmälningsplikt utfärdad av Amadea ) Ska till Bm idag 11.45 och en tid på spec.mödravården på måndag 11.00.
    Ska även passa på att luncha med en kompis. Nu gäller det att fylla dagana.

Hintan: Lilla trollet, du kommer aldrig att vara normal hur du än försöker och jag menar det på det mest positiva sätt du kan tänka dig. Hoppas att du och M hade det riktigt mysigt uigår kväll med mycket vin och hångel.

B2: Jag såg länken tror dock inte att det var något för mig. Jag gillar ju spelet att bjuda över och vinna. "Don't hate the player, hate the game" Tackar ändå för din omtanke

Svar på tråden Dansa med vargar 2