• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Fröken positiv

Less, less, LESS Nej egentligen ganska bra. Vill bara att det ska vara klart. Ju längre tid jag går här hemma desto mer tid har jag att fundera på hur hemskt det är med förlossningar.
    Min svägerskas svägerska fick en klump på 5,6 kg i veckan!!! Känn på den.

• Majblomma12

Jo, jag ahr också att brås på. Min pappa vägde 5 kg, och det var på trettiotalet, och Js två yngsta bröder vägde 5 och 5,5 kg.

Fast jag hävdar envist att det spelar mindre roll, det är huvudet som är det tuffa och de flesta barn har ungefär samma omfång, oavsett vikt.

• Fröken positiv

Det har du säkert rätt i. Dessutom blev det ett snitt när de visste att det var ett stort barn.

Hur är det med dig? Inget jobb idag?

• Majblomma12

Jo, tyvärr. Jag ska jobba hela helgen. Motivationen är just nu på noll, sitter fortfarande i pyjamas och slappar.

• Fröken positiv

Japp, här har du en i nattlinne. Vilka hot babes vi är
    Nu ska jag in i duschen och sedan ner på sta'n.

Ha en bra dag, vännen!

• Majblomma12

J frågade hur jag mådde, kroppsligt igår. Jag känner mig som en strandad val, svarade jag. Smidig, sexig och fräsch. NOT!

Dito, FP!

• Amadea

Jag & min make skämtade lite om att J:s huvud var bredast om kinderna & de lär ju bli större med ökad vikt

• Amadea

Bra att du rapporterar FP.
    Sedan får nu rapportera så fort du är hemma igen från dina utflykter!!

• Java

hellå tjejer!!
    Vill mest kika til er så att ni sköter er! och sedan önska er alla en bästans helg.

Vi skall snart iväg på utflykt.

Svar på tråden Dansa med vargar 2