• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Java

ior: ja LL måte TRO att hon uppgraderat sig....men ack så fel hon har! om hon nu uppgraderat sig varför är hon då inne på fl-via gamla www-adressen?!? .... klantobert, hon sa't själv i bloggen

• Majblomma12
    Japp!

Vad ska ni hitta på för utflykt då, Java. Lite trist väder, va?
  • Amadea

I dag har jag fått Grattis kort från mina älskade "krak"-vännen fr. GBG
    Tack så mycket tjejer!!
    Maken var på väg att öppna kortet men så såg han att det bara var mitt namn på kuvertet

• Amadea

Ingen vill leka med mig. (Liten ledsen nyckelpiga drar benen efter sig & armarna hänger tunga längs med sidorna)

Vad ska jag göra då? Maken gick ut för att skotta snö & J sover.
    Nu börjar jag känna ett behov att få träffa andra. Besöket som jag skulle få i morgon av mamma, mormor & moster är inställt för att mamma är förkyld

Det är som sagt mycket roligare när man får träffa en massa folk

• Fröken positiv

Hej!
    Tillbaka efter besök hos Bm och lunch.
    Jag kan stolt meddela att huvudet inte längre är fullt rörligt utan har gått till steg 2 ruckbart! Jag är överlycklig. Fö var alla värden bra starka hjärtljud och mycket sprattel. Är så lycklig. Svängde in på ICA på hemvägen men fick bara med mig hälften, sammandragningar!!! Kan det magiska ske i helgen?
    Nu ska jag ringa Zeke.

• Lajsa

Hej alla godingar!
    Hoppas ni har det bra sj är jag lite nere... hoppet är inte lika starkt som tidigare men än har jag inte gett upp utan det finns där inne.

Amadea: Det var så lite så men det hade varit roligare att ge dig det personligen

Svar på tråden Dansa med vargar 2