• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Amadea

Ja det är ju inte så att jag har sparat pengar på att inte behöva skydda mig på ett par år . Det blev med råge mera som CvL fick.

Just nu känns det som om jag kommer att ha svårt att se att jag någonsin skulle använda p-medel mera. Möjligen om man mot all förmodan tyvärr skulle bli singel.

• Fröken positiv

Vad är detta för deppiga tjejer? Nu kommer Fröken Positiv och tar er i kragen. Ryck upp er det är fredag och solen skiner!

• Grisen81

Lajsa, båda mina barn har varit magsjuka sen i tisdags...

ja precis Amadea! Alltid ska man oroa sig för nåt!

• Amadea

Fröken Pissed off är här
    Hon har gått över tiden flera dagar än mig....nänänänänä

• Lajsa

Vi vet ett par som har två sk p-piller barn.
    Det första fick dom för att hon hade spytt en gång och de andra ja då hade hon glömt pillret en gång. vad hon inte vet om så snackade pappan om att göra slut innan barnet kom till så vi har slagit våra kloka huvuden i hop att det är därför hon säger att det var ett misstag *suck*
    Sånt man vill höra då man är barnlös och verkligen vill ha barn.

• Lajsa

grisen: Fy vad jobbigt... dricker viktor något då? Han kanske inte har druckit så mycket så kroppen tar upp all vätska. När kissade han senast då?

• Fröken positiv

Grisen:Inget roligt med sjuka barn. Usch vad man känner sig hjälplös! Hoppas att Viktor snart mår bättre!

Amadea: Den som väntar på något gott...

• Lajsa

Amadea: Nope det är nog svårt... FP är så himla positiv i alla lägen och hon har faktiskt ryckt upp mig flera gånger fast man ändå blivit galen för att hon är så himla possitiv

Svar på tråden Dansa med vargar 2