• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Fröken positiv

Amadea: Jag förstår inte vad du meeeenaaaar. Moi?!?

Livet är ju bara underbart. Tänk på hur mycket vi har att vara tacksamma för.

Lajsa: Hur gick det med shoppandet igår? Blev det något på IKEA?

• Fröken positiv

Jaha, har det ringt i mat och sovklockan? Då är det bara att hiva fram boopisarna.

Jag ska ta en sväng till tredera. Shopping tralalalala

• Lajsa

Nu börjar lajsa få panik
    Nu måste ni som är gravida el ni som fått barn tänka på hur det var då ni blev gravida
    Jag håller på att krevera för att jag har hela tiden ett konstigt pirr i musen och det är inte för att jag är pilsk
    Jag kan inte sitta/ligga för då är det olidligt så jag springer runt i huset och försöker hitta på något att göra för då känns det inte lika mye

Är man nojig eller men som sagt ni har ju varit där jag är nu så er vågar jag fråga

• Grisen81

Lajsa:jag ger dom vätske ersättning var femte minut ca,,,lite tjatigt!!! men nu är de rätt pigga så jag får nog bedömma att stanna hemma och fortsätta ge vätska.. farao vad det stinker skit i hela lyan!!!urk!!!

• Hstintan

Hoppas att ni får en härlig helg!

jag blir upptagen med städ, handling, fix till M:s kalas så vi ses väl på söndag.

puss på er!
    Stintan

• Betty2

Java: Bra att du kom på vem jag var innan du skällde ut mig. Jag tänkte faktiskt på ditt namn oxå (som inspiration) när jag försökte komma på nytt nick, så det var absolut inget fel på ditt. Funderade på ett nick med min egen favorit-böna (kakao/choklad) men kom inte på något bra som inte redan var upptaget.

Amadea: Kul att kortet kom fram. Så han vågade inte öppna när det stod ditt namn på kuvertet! Fast det stod ju "Fam. Amadea", så han var ju med på ett hörn i alla fall.

Grisen: Oj, jobbigt med Victor. Hoppas båda kultingarna snart mår bra igen.

Lajsa: pepp, pepp, pepp, pepp, pepp, pepp, pepp, pepp, pepp, pepp, pepp, pepp, pepp, pepp, pepp, pepp, pepp, pepp, pepp, pepp, pepp, pepp, pepp, pepp, pepp, pepp, pepp, pepp, pepp...
    Puh! Nu får jag kramp i fingrarna! Hoppas det känns bättre nu och att hoppet har kommit tillbaka. Jag håller fortfarande tummarna för Sunshine och Moonshine!

FP: Hoppas ni blir föräldrar den här helgen!

• Betty2

Stintan: Lycka till med allt kalasfixande. Hoppas ni får en riktigt rolig firar-helg!

Svar på tråden Dansa med vargar 2