• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Malibecka

Jag blir rätt deppig när jag läser kvällstidningarna om alla som skiljer sig innan deras barn ens blivit 1 år (80 av 100) ;
    Kan du göra mig glad igen ?

• Fiaflopp

Good moooooorining boys and girls!
    Lär väl ha träningsvärk i morgon för jag twistade och buggade (AJAJAJAJA stackars axel men va fan jag hade ROLIGT för en gång skull...hehe) hela natten och ändå är jag uppe nu!
    Hmm,grabbarna ska ha pokerkväll här som fö grisen och hennes gubbe var så välkommna på men dom kan ju inte då minigrabbarna är sjuka,såååå trist!
    Vad ska jag göra för mat tro? Då man inte riktigt vet hur många som vill äta....kanske kommer en sådär 8-10 pers,vad hade ni gjort?
    På sommaren/våren är det enket för då kan man tjofsa ihop en pasta sallad men det är inge mumsigt på vintern...
    Kanske en smörgåstårta med räkor och lax? DYRT men förbenat gott..tänker så det knaka,kom upp ur tröttmössorna nu och HJÄLP eran stackars floppa!!!

• Fröken positiv

God morgon!
    Äntligen kan vi se fram emot en hel dag med sport!
    OS har börjat!!!!

FF: Vad avis jag blir. Bugga är ju bland det roligaste som finns. Min favvis kompis ch favvodanspartner föreslog jitterbugg för att få igång värkarna. Skulle vilja se vargen kasta omkring mig i en jitterbugg.
    Mat är jag jättedålig på... Skulle nog göra en pasta, enkelt och billigt.

Lajsa: Kommer definintivt ihåg alla h*vetes kväl man gick igenom under ruvningen. Det var den absolut värsta tiden. Hoppas att du inte fick fnatt på mitt överpositiva jag. Det är bara för ditt eget bästa vet du.

Till alla vinpimplare vill jag bara säga: Usch och fy på er, att ni inte skäms! Hälla i er omåttliga mångder alkohol på detta vis. Har ni ingen skam i kroppen? JAG VILL OCKÅ VARA MED!

• Fiaflopp

God morgon FP,vad gör du hemma??!! Du ska ju vara på förlossningen nu ju...ja ja den dagen kommer,var så säker...hihi
    Ja visst är det skoj att bugga,dessutom bra motion...ta vargen och bugga fram bebisen hemma i vardagsrummet nu då..haha

• Fröken positiv

Hi hi, vargen är ingen dansare. Han tycker att uttrycket: "Dansa är till för dem som inte har råd att stå i baren" passar perfekt på honom. Fick faktiskt med honom på en buggkurs för några år sedan men den har nog fallit i glömska.
    Är P en inbiten dansare?

• Fiaflopp

Hahaha då skulle han se Peters tröja jag köpt till han...
    Det står klart och tydligt att : Dansgolvet är till för dom som inte har råd att stå i baren och supa" hehehehe

• Fröken positiv

Då så, då är våra män av samma skrot och korn.
    Nu ska jag jaga Zeke ur sängen så det blir frukost och priomenad innan OS-sändningarna börjar.
    till dig och icke-dansaren

• Fiaflopp

Puss tillbaka och ha en jättefin Lördag vännen!

• Java
    ....den kommentaren Zeke har ang dans gillar jag!! ...skall genst berätta den för min man, som inte heller gillar att dansa!

Nu ska jag och H åka tills hans mormor och morfar! Ha en bästans helg alla. Puss
  • Amadea

Jag älskar Scrubs
    Make gillar att dansa mera än vad jag gör
    Gärna typ Salsa

FF: Mat...jag gör en stor gryta Chili con carne, ris, en fräsch sallad, bröd & ost. Enkelt!!

Annars har jag dammsugit lyan i dag. Vill inte ha en massa dammtussar på golvet om J ska få ligga där.

Svar på tråden Dansa med vargar 2