• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Lajsa

grisen: skulle inte vija byta med dig nu... kanske bäst att ringa nån sanerings firma innan grannarna börjar klaga på dålig hygien då det sprider sig i fläktarna

• Grisen81

Zeke sur: Du har så rätt din lille poet...ha du förtröstan!! om en dag kanske du är pappa

Lajsa:Hstintan och Java skulle ju plocka fram damsugarn! De kanske är pigga på att städa! Java har ju lite erfarnhet om man säger så...

• Majblomma12

Jag vill också ha vin!

Här sitter man nu ensam en fredag med en påse surt och blandat som enda sällskap (ostbågspåsen, modell mini är redan slut.)

Tänkte kika på JD - kan inte bstämma mig om jag ska se Secret Window eller Sleepy Hollow. Svåra beslut...

• Majblomma12

Gråpälsen är online!!!

Hääääääääääj!

Jordan, vad är det? Nån läkarserie? Enda läkarserien jag pallar med är Scrubs, alla andra är så jäkla överdrivna och alla är så Florence-aktiga!

• Zeke sur

Jordan är rättsläkare i Boston och löser mordgåtor på sitt eget vis och deffinitivt sin egen väg.

Scrubs är kanoooonn!!!!

• Zeke sur

Nu ska det sovas!!!
    Vem vet när man får det nästa gågn

Natti natti världen!!

• Majblomma12

JD spelar i sin helt egna divison, Zeke. Han förhåller sig till alla andra som Gud förhåller sig till människan.

(Fast jag är ju ateist, så den liknelsen var ju inte alls särskilt bra om man tänker till lite! )

Nu ska åsnan krypa till kojs, ska upp med tuppen och jag kan bara hoppas att sambon inte kommer hem vid två.

KRAM och god natt!

Svar på tråden Dansa med vargar 2