• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Majblomma12

Dålig mamma? Herregud, du är ju sjuk! Du får väl se till att N är hemma med sjukt barn så du får vila???

• Java

...och Hugo sover inte!!! phu, jag är SLUT!! slut som människa känns det som ibland.

Nu har vi börjat om med 5-min metoden. (Han som redan lärt sig det så fint!) Så Liten ligger och gallskriker.....Aj, aj mitt hjärta gör ont!! och somnar gör han inte!!

• Java

GALLSKRIIIIIKER!!!!

jo, N har erbjudit sig, men jag trodde det skulle vara bättre idag. Men det var det inte.

Oj, oj så han GALLSKRIIIIIIIIIIIIIIKER!!!!

• Majblomma12

Fredrik Lindströms dialektmysterier, Göteborg! See ya!

• Grisen81

java: varför kör ni 5 minuters metoden? vad har ni för problem med Hugo? Är det då han ska lägga sig han inte kommer till ro? vet inte i vilket sammanhang man använder den metoden?

• Java

grisen: för att få honom att sova själv!

Nu skall jag logga ut och sätta mig och ousta i soffan.

Puss alla krakar

• Grisen81

Java:sova själv? I egen säng? eller somna själv?

• Zeke sur

Hörde någon ny undersökning som förespråkade egen säng för minsakd risk för plötslig spädbarnsdöd!?

Finns så mycket undersökningar så man kan sägert få precis det resultat man själv vill!!

• Majblomma12

Jag är rädd för att jag eller J ska rulla på bebisen om vi låter den sova i vår säng. Tänk så hemskt att vakna och ha kvävt sitt eget barn!

• Zeke sur

Ja det är ett skräckscenario!!!

eller tappa den lill* när den är våt och hal!!

Dax att sova nu!!

Natti natti världen!!!

Svar på tråden Dansa med vargar 2