• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Amadea

Så när ska du dit??
    Så man vet när jag kan förvänta mig att få info
  • Fröken positiv

Vi ska vara där kl 9, men sedan är det en bit att köra och nu snöar det som tusan utanför fönstret, så jag tror inte på några nyheter för 13.

Precis nu ringde min underbara BM. Trots att vi inte har något mer med varandera att göra. Hon ville bara kolla läget, och höra hur jag mådde både psykiskt och fysiskt. Sådant värmer verkligen. Det var inget "tack och hej nästa tjej" där inte.

• Fröken positiv

Nu är det skidskytte!
    See ya!

• Fiaflopp

JA då mina vänner,inte vara oroliga för mig nu,jag vet vad jag gör nu till skillnad från förr då jag bantade...
    Det dröjer ett tag innan nästa uppstart ovh från det att vi får startdatum så tar det 2 mpnader innan det är dags att dra iväg med båten över Östersjön...

• Lajsa

FP nu kan du går föda jag har tagit över magen nu
    Alla mina underbara vänner kika in i min blogg NU i pannan och tack för att ni finns

• Fiaflopp

Lajsa kanske inte hör till dina "vänner" så jag ser inget...

• Fiaflopp

skriver här med rosor,tårta och trumpeter gumman,fan så roligt!!!
    grattis i massor!!

Svar på tråden Dansa med vargar 2