• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Fiaflopp

Morrn morrn....jag har bestämt mig för att härma FP nu,ska försöka mig på en pulverdiet ett par veckor så får vi se hur det går,ska inte byta ut all mål men i alla fall 2 st/dan.
    Har gått upp 15 FEMTON kg...*huga*

• Majblomma12

Lycka till, Fiaf.
    Men minns vad jag sagt. Det är INTE bra att hålla på och banta i samband med IVF. Kroppen ställer in sig på svält och det blir svårare att bli gravid. Banta ska man göra innan, om man vill, i god tid före uppstart. Dessutom bör du inte ha ett BMI under 21, det försvårar också att bi gravid.

• Amadea

Hej!!
    Nu har jag tid att skriva lite
    Usch vad alla är sjuka här inne!
    Tur att det inte smittar över nätet

FF: Är det någon idé att försöka gå ner i vikt om det snart är dax?? Jag struntade lite i min vikt under försöken. Men om du inte mår bra av viktökningen ska du klart köra!!

Själv börjar jag längta efter att kunna börja träna lite. Undrar bara hur det kommer gå med brösten när man ammar?? Vill ju inte hoppa runt på ett Aerobicpass med tunga sprutande bröst

• Amadea

Jo just det vilja ju undvika liksom
    Hoppas att brösten inte ska vara så här stora & tunga så länge till.

Åsnan: har du varit tvungen att köpa nya BH:ar än??
    Jag hade 75D innan, fick 75G (hade ett tag 75F) & det har jag nu på amnings Bh:arna med.

• Fröken positiv

God morgon!
    Vilken syn! Amadea med värsta mjölkkanonen.

Ior: Det verkar som om du mår bättre idag, även om J mår sämre. Lite "jag är ute när gumman min är inne" (En gammal slagdänga från min ungdom som ni småglin kanske inte känner till.)

FF: Ta det försiktikt. Tänk på att jag hade en övervikt på 35 kg och det hämmade min fertilitet. Det är en j*la skillnad. Du har ju bara blivit lite mysigare.

Java: Man behöver inte vara supermamma när man är sjuk! Se i alla fall till att N tar över ansvaret för sonen när han kommer hem.

• Majblomma12

Jag klämmer envist in mig i mina 75D. De är lite för små, men jag envisas...

Nu måste jag vila en stund, blev helt matt...

• Amadea

Ja det är tungt att hänga på FL Åsnan

FP: VAD var det som skulle hända i morgon för dig??
    För om jag minns var det något
  • Fröken positiv

Amadea: Vi ska på överburenhetskontroll. Först ctg och Ul och sedan blir det väl diskussion om fortsättningen.
    Du har också ett PM.

Svar på tråden Dansa med vargar 2