• Fröken positiv

Dansa med vargar 2

Såg att gamla tråden var stängd. Startar genast en ny!
    Så här skrev Java när hon startade 1:an:

"Dags för nya tider Numer är vi vargkvinnor och män. Forum för alla krakar som tycker livet är en fest och gärna tar en dans med en varg, eller bara vill yla av sig. Alla välkomnas att chatta om allt mellan himmel och jord. En tråd om våra vedermödor, dagliga liv, funderingar, glädjeämnen och sorger. Alla är välkomna glada som deppiga."

• Svar på tråden Dansa med vargar 2
  • Amadea

Jag var nästa tvärtom!
    Jag vågade inte berätta att vi var gravida för jag var rädd för att jag då skulle få MF.
    Så vi var tysta länge!!

• Majblomma12

Jag smög först, t o m här, för jag vågade knappt tro det.

• Lajsa

Jag kan inte smyga för er men för mina IRL vänner ska det ta ett tag..ska nog skvallra för syrran men resten av familjen får veta det då jag åker upp t påsken

• Lajsa

Du jag fattar mig inte på denna uträkning...blir galen för jag är ju på dag 4+0 men enligt kalendern ska jag vara typ i v6????
    Ska testa igen är den strulig för er oxå?

• Majblomma12

Lajsa, lura den. Ta ditt FET-datum, dra bort 2 dagar (odlades det i två?) dra ifrån 14 dagar och beräkna senste mens efter det. Fyll i att du har 28 dagars cykel.

• Lajsa

ja jag fick ändra lite så nu stämmer den vet inte om jag vågar lägga in den... äcj va 17:on jag väntar barn och inte MF det går ju att ta bort den om det går åt pipan el hur.

• Majblomma12

Så tänkte jag också, Lajsa. Jag la in den. jag ville få glädjas.

Svar på tråden Dansa med vargar 2